Hva hadde dere gjort om dere var meg?

Preggismednr2

Flørter med forumet
Jeg skal gifte meg i sommer. Litt over to måneder før termin. Det meste er klart og eneste som mangler er ny gravid kjole og frisør. Forrige svangerskap var jeg på beina og i fantastisk god form hele svangerskapet og har hittil sluppet unna noe som helst dårlig form. Syns jo det hadde vært veldig stas å gifte seg gravid da!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Vi er veldig usikre.. men jeg vil så gjerne.. men tenk om jeg som brud på en eller annen måte skulle vært syk eller noe .. men man kan vel kanskje ikke tenke slik :/

Jeg hadde utsatt det 1 år. Forhåpentligvis så gifter en seg kun en gang i livet og da kunne jeg iallefall ikke tenke meg å være feit( eller høygravid), trøtt, hormonell ++++ Ja lista er lang.

Jeg hadde ingen plager forrige gang , eneste grunnen til at jeg visste jeg var gravid var magen og sparkene. Er veldig for å fullføre det.

Å være gravid er ikke å være feit ;) Så å være feit som du sier bryr jeg meg ikke om :)

Jeg ville ha gjort det og kommer mest sannsynlig også til å gjøre det. Vi skulle nemlig gifte oss til våren, men dato osv er ikke bestemt ennå...

Jaaa! ta en prat med svigers som skal betale det meste.. men ikke før vi har fortalt om babyen. Aner ikke når det blir! Har så lyst :)

ser ikke på et svarngerskap som en grunn til å ikke fullføre det iallefall. Selv om alle svangerskap er anderledes, og en aldri kan forutsi hvordan formen ens er et stykke uti, så er det bare å ta det med ro. Slapp av mye noen dager i forveien, lade opp bateriene. Og på selveste dagen, så tar du det i din tempo. Hva så om gjestene må vente en liten halvtime for at du skal ta en liten pust i bakken mellom photografering og middagen. eller at du velger å kanskje dra hjem litt tidligere enn du ellers villa gjort uten en gullklump i magen :) Mulighetene er mange for at dagen kan bli like fantastisk med som uten en liten kule mage og slitne foter ;) Ønsker deg all lykke og glede i forbredelsene :)

Jeg hadde ikke giftet meg gravid, men heller utsatt bryllupet 1 år :) Jeg vil være i form og se smashing ut på bildene, uten mage ;)

Hvordan bildene ser ut er ikke det viktigste for meg :) Men at vi har en fantastisk dag! Mindre sannsynlighet for at jeg er dårlig på bryllupsdagen enn at jeg har omganssyken omtrent..
Er man gravid brud og ikke smalest av de gravide brudene bruker man en kjole som skjuler de skavankene man ønsker å skjule . Som for meg KANSKJE kan bli armene. Bare noe blonder fem cm nedenfor skuldrene hjelper :)

Kjør på!:) venninna mi gifta seg på onsdag høygravid (termin om 3 uker), hun var utrolig vakker brud og hadde ett kjempe fint bryllup :) ble sliten tidligere, men hva så?

Så godt å høre! Syns det er så vakkert med gravid brud. HVor vakker jeg syns jeg kommer til å være vet jeg ikke , det vil man jo alltid syntes om seg selv når man er gravid, at man er fæl og tjukk. MEN , jeg tror nok det blir herlig! Og lillebror/søster får på en eller annen måte være med på det også :) Hoho!
Nå gleder jeg meg til å få i boks alt på nyåret, så slipper jeg å få for mye å gjøre mot slutten :)

Back
Topp