Hva hadde dere gjort? *Lang*

Elena salvatore

Glad i forumet
Jeg har en vennine som har vært i utlandet å studert. vi har vært så å si bestevenner siden ungdomskolen.
hun var vekke i over 4 mnd.
vi hadde litt liten kontakt da hun var borte da hun ikke fikk motatt mine meld eller telefoner og motsatt

Jeg har nå siden hun kom hjem prøvd å få til at vi kan treffes så jeg kan få høre hvordan hun har hatt det når hun har vært borte.
Jeg prøver å ringe, sende meldinger men får ikke svar. de gangene jeg får svar på en melding er det sikkert en noen dager opp til en uke siden jeg sendte den meldingen.
 for eks: så på face at hun skulle bort å reise så jeg skrev på veggen hennes å lurte på hvor hun skulle, ingen svar.
sendte henne en melding på tlf om at hun måtte ha god tur uansett hvor hun skulle. fikk da svar en uke etterpå : har vært å besøkt venner i bergen. å det var alt hun skrev.

ble litt irritert så jeg skrev en melding å lurte på hva som skjedde siden hun aldri svarte meg på meldinger eller ikke ringte meg opp igjen. fikk da svar at hun viste hun hadde vært vanskelig å få tak i å skulle forklare når vi møttes.

hun ringte dagen etter å inviterte meg på fest. jeg skulle på jobb men kunne komme med en gange jeg var ferdig. så bra sa hun. gleder meg til å treffe deg.

når jeg er ferdig på jobb forter jeg meg hjem å skifter å ordner meg så jeg skal komme meg fort avgårde.
jeg ringer henne for å fortelle at nå er jeg på vei å hører godt hun er full. 5 min etterpå er jeg der å da kan kompisene til eksen hennes fortelle meg at hun har dratt hjem for hun var så full!!!

Jeg ble så sur å skuffet å følte at det var liksom siste dråpe.

Hva hadde dere gjort? hun skrev unnskyld på meld men har ikke svart henne enda.

Hadde nok bare havnet i tabbekvoten om det var min venninne. Har dere vært venner lenge burde den våre stor, selv om man har mistet kontakten de siste månedene. Kanskje har hun opplevd noe hun syns er vanskelig å fortelle deg om?

Du kjenner venninna di best, og her ringer det noen varselbjeller for meg.

Ikke gi henne helt opp før hun får forklart seg. Men jeg kan dessverre ikke gjette hva som er galt.

Back
Topp