Etter 7+3 dager med mange svangerskapsymptomer og en god magefølelse for å si det sånn, begynte jeg i 8 tiden i går kveld og blø. Det kom litt mer enn når mensen kommer. Iløpet av natta kom det ikke så mye mer og jeg dro ned på legekontoret i dag tidlig. Etter å ha overhørt legen min gjennom glassvinduet til sekretæren om at det ikke var noe de kunne gjøre osv i en rimelig negativ tone fikk jeg allikevel komme inn. Hun undersøkte meg nedentil og konstanterte at jeg blødde og så ble det tatt en blodprøve. Jeg fikk beskjed om å komme tilbake for ny blodprøve i morgen, og da vil svaret på hcg hormoner foreligge onsdag. Iløpet av formiddagen kom det mer blod, men nå har det roet seg igjn. Jobben min er fysisk og psykisk krevende, men hun sendte meg tilbake på jobb med kommentaren om "At er det liv laga så er det liv laga, så da spiller det ikke noen rolle hva du gjør:" Jeg kan jo forsåvidt skjønne det, men har lest andre steder hvor noen har opplevd tidlige blødninger at de blir sendt hjem for å hvile. Kanskje det
ikke har noe å si fra eller til, men føler allikevel at jeg ikke får sjansen til å prøve å se om hvile kan hjelpe. Jeg har fra før av hatt to uker med mye neseblod, kvalme, nedsatt matlyst, trøtthet og oppkast.. Noen som har noen tanker? Hva ville dere gjort?
ikke har noe å si fra eller til, men føler allikevel at jeg ikke får sjansen til å prøve å se om hvile kan hjelpe. Jeg har fra før av hatt to uker med mye neseblod, kvalme, nedsatt matlyst, trøtthet og oppkast.. Noen som har noen tanker? Hva ville dere gjort?