Hva hadde dere gjordt ??

Linka

Gift med forumet
Sitter her rolig sammen med dere og så plutselig begynner musikken å dundre rundt meg. To naboer spiller utrolig høyt. Den ene spiller musikk fra bosnia eller noe slikt og de andre spiller "call on me" for fulle mugger. Bare for å overdøve de andre.
Hørte de satt å diskuterte det på verandaen. At naboen ikke var i hjemlandet sitt så hvis de..... (et eller annet jeg ikke fikk med) så ville de nok ikke spille mer nei. Og det var disse naboene som irriterer seg som begynte med høy musikk. Har ikke noe imot kos på verandaen, men dette er idiotisk
Og mitt i dette skal lissom Alexander sove.
Hva hadde dere gjordt ?? De som spiller "call on me" har veranda rett mot vinduet til Alexander. Kan høre det kjempegodt inn i stua og den ligger jo på samme side.
Venter litt nå, men hva om de fortsetter utover kvelden ??
Hadde dere gått bort for å si ifra eller bare latt det være ??
Klemmer

Si ifra [:@]- eller hold en skrikende baby opp i ansiktet på dem[;)][8D]

jeg hadde sagt i fra ja, og hvis de ikke gir seg, hadde ringt politiet!! [:@][:@] Makan...

Flott det ikke er bare meg som syntes dette er idiotisk.
Akkurat nå har de begge faktisk slått av så jeg håper de holder det slik. Ihvertfall på et normalt nivå hvis de vil høre på musikk. De er voksne mennesker så de burde jo kunne oppføre seg....
Klemmer

hadde ringt politiet med en gang jeg..men jeg er litt full av f sånn..hehe

ORIGINAL: Linka

Flott det ikke er bare meg som syntes dette er idiotisk.
Akkurat nå har de begge faktisk slått av så jeg håper de holder det slik. Ihvertfall på et normalt nivå hvis de vil høre på musikk. De er voksne mennesker så de burde jo kunne oppføre seg....
Klemmer

Jepp - skjer det igjen så ikke finn deg i det!![8|]

Da var den natta over. Naboen gav seg han, men naboen hans igjen hadde fest med verandadørene på fult gap til klokka 03.30...minst, men da sovnet jeg. Orket ikke krangle med de igår, men ser jeg dem skal jeg si ifra. Makan. Trodde folk måtte trekke inn etter klokka ellve jeg. Ikke sitte å skravle og rope på verandaen.
Klemmer

Boe du i bortettslag?

Egentlig ikke. Du skjønner at vi bor på et nytt felt, men det er husene på det gamle som bråker. Og de har bare verandaen mot oss.
Klemmer

Da håper vi på en roligere neste helg. Kan jo ikke drive på hver eneste helg da.
Klemmer

[:@][:@][:@]Utrolig irriterende...[:@][:@][:@]
Er det for ille,så går det an å si ifra at det faktisk irriterer...
Sier man ikke ifra,så kan de jo tro andre syns det er helt ok!!!

Back
Topp