hva hadde dere gjordt

malin2010

Forelsket i forumet
jeg er i ett dilema hva jeg skal gjøre.
Som noen av dere sikkert har fått med dere så skal jeg og samboer gifte oss den 15 juli og vi skulle dra på cruice i karibien og gifte oss der i samme slengen. Men dilemaet mitt er skal jeg ta sjangsen på å dra eller ikke? Jeg er på den tiden kommet like langt i svangeskapet som jeg var da når Malin kom til verden. hun ble født 4 mnd før tiden.

hva hadde dere gjordt. plizzzz hjelp meg

Enkelt, vært hjemme.

Er det ikke skrev du ikke i et annet innlegg at siden forrige fødsel var prematur og så nærtstående denne graviditeten var sjansen for prematur igjen stor?
Blir vel nesten et risikosvangerskap?

Så i min verden ville det igrun vært galskap å dra...

men ditt valg da[:D]

ORIGINAL: Påatt

Enkelt, vært hjemme.

Er det ikke skrev du ikke i et annet innlegg at siden forrige fødsel var prematur og så nærtstående denne graviditeten var sjansen for prematur igjen stor?
Blir vel nesten et risikosvangerskap?

Så i min verden ville det igrun vært galskap å dra...

men ditt valg da[:D]

takk for svar [:)] Blir nok rekna som risikosvangerskap [&:] så heller i mot å enten utsette bryllupet til neste år eller framskynde det til evnt nå i mai. men skal ta en prat med legen på sykehuset på onsdag og høre hva han mener [:)]

Hadde det vært meg hadde jeg ikke dratt iallefall[;)]

Ja legene vet nok best.

Viktig å huske på at på Cruisene så er de ikke trente for å behandle gravide. Det kan ta lenge før man kommer til et skikkelig sykehus (alt etter hvor man er). Skulle du oppleve noe som sist, så er sjansene store for at dere ikke får rask hjelp :( Noe som er veldig viktig om fødselen skulle starte...

Tror ikke jeg hadde reist på cruise da nei... Hadde det vært fastland med tilgang til sykehus i nærheten hadde jeg kanskje tatt sjansen på å dra.. Men det er vanskelig å si siden jeg ikke har opplevd å føde så tidlig som du har... Hadde sikkert vært mer bekymret hvis jeg hadde opplevd det selv.. Kan jo gifte dere hjemme i år (bare skrive under papirer på kontor) og ta reisen senere f eks..? Håper iallefall dere blir lykkelig gift enten det blir i sommer eller senere! [:)]

Jeg er enig med jentene over her. Jeg hadde heller ikke reist.Jeg hadde heller ventet.
Godt å være i trygge hender,og som snakker samme språk om noe skulle skje på slutten av svangerskapet.

Hehe, ser vi er ganske enstemte alle her, men jeg er også endig, ikke dra! Ikke verdt å sjanse med disse tingene[:)]

Jeg har nå fått pratet sammen med samboer og vi har bestemt oss for å avbestille turen vi tar rett og slett ikke sjangsen.
SÅ tar vi heller å tar oss en lang weeken til en storby og gifter oss der nå i Mai, så kan cruice i Karibien som en utsatt bryllupsreise [:)]

Sikkert et lurt valg [:)]

Karibien vil nok være der for en sen bryllupsreise også [:D]

Blir spennede med storby bryllup også da [:D]

ja håper nå det[8D]

ja blir nok en kjempe dag uansett hvor vi gifter oss.
men nå gjenstår det å finne ut hvor vi ønsker å dra. må starte planleggingen helt på ny igjen. så kom gjerne med tips hvor vi kan dra.

Hadde helt klart utsatt reisen; iom at du har hatt en slik fødsel tidligere; så blir dette svangerskapet også regnet som et risikosvangerskap.

Dere kan jo gifte dere likevel; og ta turen neste år? [:)] 

ORIGINAL: delfinen

ja håper nå det[8D]

ja blir nok en kjempe dag uansett hvor vi gifter oss.
men nå gjenstår det å finne ut hvor vi ønsker å dra. må starte planleggingen helt på ny igjen. så kom gjerne med tips hvor vi kan dra.

har vært i 6 storbya . men likte munchen å new york best. munchen i tyskland bodde e i 6 uke, va heilt fantastisk. mye å se på,. eneste negative va rar mat. men e e kresen så :P å new york !!!! vært der to ganga, 15 daga tilsammens. alt e fantastisk der. eneste at man må 40 min for å finne neste uteplass.. men d slippe dokke å tenke på no ;) 2 vidt forskjellige bya. så går ikek ann å sammenligne dei el si kor e likte me best.

Back
Topp