Hva hadde dere foretrukket å få som mat i et bryllup?

Fleur

Gift med forumet
Jeg tror jeg er i ferd med å kjede meg ihjel, så før "Jakten på kjærligheten" begynner - her er en liten avstemning [8D][8D]

Middag[;)]

Bra spm! Jeg svarte koldtbord jeg. Da vet jeg at jeg liker maten!!![:)]

ORIGINAL: AltijdLente

TAPAS [:D][:D][:D] eeeelsker tapas- kunne levd på det alene... [:)] 

I agree.

Derfor skal vi ha tapas i vårt [8D] pluss at det liksom er en ting jeg og øystein har som vår spesielle greie, og da passer det jo fint.

Har hørt at tapasen på maritim er veldig god også.... [8D][8D]

Tapas eller middag, vansklig valg[8|]  Er fornøyd med alt jeg,bare ikke kjøttet sier mø når man setter gafflen idet[:D]

Middag[:D]

ORIGINAL: egirl

3 retters middag. Nam nam.. Synes middag passer best i bryllup selv om tapas er kjempegodt, men ser på det heller som lørdagsdigg!

Helt enig..så er det mange eldre og yngre som ikke liker det gitt..hater pirking i maten, så derfor satser vi på en 4 retter[:D]

det går jo an å ha ganske "mainstream" tapasretter i tillegg til litt mer avansterte da... så er det jo ganske mye å velge mellom- så alle burde jo finne noe de liker[:)]

Ja, vi kjører en del mainstream. Lagde tapas i sommer da vi var på hytta og min mormor på nitti, som utvilsomt foretrekker sunn, norsk bondekost, synes det var fantastisk [:)][:)] Hvis HUN liker det garanterer jeg at 99 prosent av de som kommer liker det også. Vi skal ha et rimelig ungt bryllup, så jeg tror det skal gå bra [;)][;)]

Vi skal ha middag, er det jeg er vant med, men tapas er også godt

ORIGINAL: Hilde_81

Middag[:)]

da bli gjestan mer fornøyd å all e mætt[:)]

Eg svarte koldtbord, sidan det gjer dei fleste fornøgd. Ellers har eg vore i mange bryllup med middag og, og så vidt eg veit har det vore suksess og. Det eine med tapas var og veldig godt. I det heile tatt, maten har stort sett vore god i dei bryllupa eg har vore i!

det eneste vi har klart for vårt bryllup er vel maten.. vi skal ha skalldyr buffet, masse hummer, kreps, reker o.l på alle bordene, så det bare er å spise til det tyter ut igjen[:D] også hvitvin og rosevin selvfølgelig.

jeg vil ikke ha så "stivt" bryllup, har mer lyst til å ha litt avslappet stil, så da føler jeg en buffet passer bra[:)]

TAPAS [:D][:D][:D] eeeelsker tapas- kunne levd på det alene... [:)] 
[hr]sign

ORIGINAL: flotte

det eneste vi har klart for vårt bryllup er vel maten.. vi skal ha skalldyr buffet, masse hummer, kreps, reker o.l på alle bordene, så det bare er å spise til det tyter ut igjen[:D] også hvitvin og rosevin selvfølgelig.

jeg vil ikke ha så "stivt" bryllup, har mer lyst til å ha litt avslappet stil, så da føler jeg en buffet passer bra[:)]

Vet dere at alle gjestene liker/tåler skalldyr? Er ganske risikabelt å satse på det, men visst dere vet at dette er noe alle kan spise så er det jo greit[;)] Vet ihvertfall at jeg hadde gått veldig sulten fra bryllupet deres[;)]

Jeg hadde blitt mest glad for tapas. Elsker det, og tror alle kan finne noe de liker da[:D]

ORIGINAL: Hilde_81

Middag[:)]

ORIGINAL: Siljemor_82

Vet dere at alle gjestene liker/tåler skalldyr? Er ganske risikabelt å satse på det, men visst dere vet at dette er noe alle kan spise så er det jo greit[;)] Vet ihvertfall at jeg hadde gått veldig sulten fra bryllupet deres[;)]

Det er greitt å ha litt mat på sida i tilfelle nokon er som meg, eg tåler ikkje at maten i det heile har vore i kontakt med fisk/skalldyr. Full matforgifting, gitt! Veldig upraktisk på restaurant...

ORIGINAL: Ida82

Bra spm! Jeg svarte koldtbord jeg. Da vet jeg at jeg liker maten!!![:)]

samme her[;)]

ORIGINAL: Siljemor_82

Jeg hadde blitt mest glad for tapas. Elsker det, og tror alle kan finne noe de liker da[:D]

ettersom vi skal ha det i spania, blir det ikke enormt mange gjester, så vi har ganske god oversikt over hva gjestene liker og tåler. det er en av sambos kamerater som er allergisk, men ikke så ekstremt at han ikke kan være i kontakt med det. det blir derfor også noe alternativt servert.

Synes skalldyrbuffet hørtes aldeles digg ut.

Vi hadde tenkt å ha det, men for vår del ble det tapas i stedet - av den enkle grunn at det blir så mange gjester og vanskelig å holde oversikten over hvem som tåler hva osv osv., samt vanskeligere å organisere - rent praktisk.

Men det blir sikkert fantastisk med skalldyrbuffet [:)][:)][:)] (maten var det første vi bestemte her også [8D])

Back
Topp