Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: AltijdLente
TAPAS [:D][:D][:D] eeeelsker tapas- kunne levd på det alene... [:)]
ORIGINAL: egirl
3 retters middag. Nam nam.. Synes middag passer best i bryllup selv om tapas er kjempegodt, men ser på det heller som lørdagsdigg!
det går jo an å ha ganske "mainstream" tapasretter i tillegg til litt mer avansterte da... så er det jo ganske mye å velge mellom- så alle burde jo finne noe de liker[:)]
ORIGINAL: Hilde_81
Middag[:)]
TAPAS [:D][:D][:D] eeeelsker tapas- kunne levd på det alene... [:)]
[hr]sign
ORIGINAL: flotte
det eneste vi har klart for vårt bryllup er vel maten.. vi skal ha skalldyr buffet, masse hummer, kreps, reker o.l på alle bordene, så det bare er å spise til det tyter ut igjen[:D] også hvitvin og rosevin selvfølgelig.
jeg vil ikke ha så "stivt" bryllup, har mer lyst til å ha litt avslappet stil, så da føler jeg en buffet passer bra[:)]
ORIGINAL: Siljemor_82
det eneste vi har klart for vårt bryllup er vel maten.. vi skal ha skalldyr buffet, masse hummer, kreps, reker o.l på alle bordene, så det bare er å spise til det tyter ut igjen[:D] også hvitvin og rosevin selvfølgelig.
jeg vil ikke ha så "stivt" bryllup, har mer lyst til å ha litt avslappet stil, så da føler jeg en buffet passer bra[:)]
Vet dere at alle gjestene liker/tåler skalldyr? Er ganske risikabelt å satse på det, men visst dere vet at dette er noe alle kan spise så er det jo greit[;)] Vet ihvertfall at jeg hadde gått veldig sulten fra bryllupet deres[;)]
Det er greitt å ha litt mat på sida i tilfelle nokon er som meg, eg tåler ikkje at maten i det heile har vore i kontakt med fisk/skalldyr. Full matforgifting, gitt! Veldig upraktisk på restaurant...
ORIGINAL: Siljemor_82
Vet dere at alle gjestene liker/tåler skalldyr? Er ganske risikabelt å satse på det, men visst dere vet at dette er noe alle kan spise så er det jo greit[;)] Vet ihvertfall at jeg hadde gått veldig sulten fra bryllupet deres[;)]
Jeg hadde blitt mest glad for tapas. Elsker det, og tror alle kan finne noe de liker da[:D]