hva hadd dere gjort?

*Bianco*

Forumet er livet
fikk baby for 3 uker siden ,så har jeg også en 4 åring som går i barnehagen.4 åringen har ikke vært i barnehagen siden babyen kom til verden.så har det vært jul å sånt.

nå er 2o minus ute å er meldt det ei lita stund

skal jeg sende 4 åringen i barnehagen?de kan jo ikke være ute i denne kulden i barnehagen.det blir bare at de blir inne i barnhagen.
jeg er jo hjemme om dagen

hva hadd dere gjort?[:D]ungen i barnehagen eller ikke?

Jeg hadde helt klart sendt i barnehagen, de har godt av å være med andre barn [:)]

ORIGINAL: Maelle

Jeg hadde helt klart sendt i barnehagen, de har godt av å være med andre barn [:)]

jepp var det jeg tenkte å[:)]

flere kan komme med meninger[:D]

Syns eg egentligt komme ann på om han sjøl vil i barnehagen eller ikkje.
Min va heilt ville itte å komma i barnehagen i dag.. hehe.

ville sendt i barnehagen, ja. de går nok ikke ut hvis det er minus tyve, men du kan jo ta en kjapp telefon på morgenen og høre:)

ORIGINAL: lykkeligemeg

ville sendt i barnehagen, ja. de går nok ikke ut hvis det er minus tyve, men du kan jo ta en kjapp telefon på morgenen og høre:)

Jeg hadde sent i barnehagen[:)] Du har sikkert godt av litt tid til bare deg og babyen også[:)]

helt klart barnehagen![:D]

Johanna går i barnehage selv om jeg er hjemme med lillebror - hun elsker jo å være der og leke med de andre barna, mens her hjemme blir det lite aktivitet fordi jeg sitter en del og mater og sånt

jeg ville sendt om han har lyst selv. godt for han å få litt babyfri også

Hadde sendt han i barnehagen slik at han kunne leke med andre jevnaldrende - han har det sikkert helt topp og så få du konsentrert deg om den lille[:)]

Jeg er i samme situasjon som deg[:)] I går var storesøster i bhg, men i dag må hun være hjemme. Får ikke starta bilen, er 25 blå her[&:]

I barnehagen for å leke og kose seg litt... [:)]

sente mi i barnehagen i dag,var 22 minus her.
di har fått beskjed i barnehagen at ho ikkje får vere ute,og det var heilt greit.
det kan jo vere kjekt og komme i barnehagen og leike med vennane sine da[:)]

det ble barnehagen [:D]storkosa seg i barnehagen[:D][:D]

da er hverdagen her ja[;)]

Back
Topp