Hva hører du på?

BlåBobler

Forumet er livet
Jeg lytter til Michael Buble med "I wanna' go home" [:)] 

Den er bare såååååå nydelig [:)]

Jeg har på Nrk2 med sånn svisj greier.. Så akkurat nå er det Queen!! [:D]

Nå durer David Gray med "It's not easy" her [:)]

Har satt på en Ballade-mappe jeg se [:D] Er litt i Løøøøøøøve-humør, i dag, kanskje

ORIGINAL: friele

Hører på tir na noir med vamp[:D]

Åååå, den er SÅ fin!!! Minner meg sånn om folkehøyskolen... Må nesten grine når jeg hører den!

ORIGINAL: fruluna

Apropos den sangen.. Hva er det det betyr??? Tir na noir??? [8|]

Dette sto på nettet: Tir na Noir er et gammel-irsk eventyrland med huldre og tusser og troll og gull og grønne skoger.

Noir betyr jo svart på fransk, så vidt jeg vet. [:)]

Åhhh ja, da så!! JA noir visste jeg faktisk, men var usikker på om det kanskje var noe stavangerske greier [8|][:D][:D]

For de sier jo noir rett ut, og på fransk er det vel nåar eller noe sånt..ehh ja samma det [:D]

Åhhh ja, da så!! JA noir visste jeg faktisk, men var usikker på om det kanskje var noe stavangerske greier [8|][:D][:D]

For de sier jo noir rett ut, og på fransk er det vel nåar eller noe sånt..ehh ja samma det [:D]

Ja, når du sier det så... kanskje det ikke har noe med svart å gjøre i det hele tatt, hehe.

Stavangerfolk... litt hjelp her?! [;)]

Vet da søren jeg!!! Samma det, sangen er nå fin uansett [:D][:D]

Nå hører jeg på With or without you med U2. Linnea har lært seg å sette på anlegget selv, så da starter den sangen alltid opp!! [>:] Begynner å bli lei ja... Bytte cd kanskje..hehe [:D][:D]

Vet da søren jeg!!! Samma det, sangen er nå fin uansett [:D][:D]

Nå hører jeg på With or without you med U2. Linnea har lært seg å sette på anlegget selv, så da starter den sangen alltid opp!! [>:] Begynner å bli lei ja... Bytte cd kanskje..hehe [:D][:D]

He-he [:D] Ja, kanskje på tide [:D] 

Ps! Flink du er til å uttale Fransk a'gett [:D] [;)]

ORIGINAL: Lillepusen

Apropos den sangen.. Hva er det det betyr??? Tir na noir??? [8|]

Dette sto på nettet: Tir na Noir er et gammel-irsk eventyrland med huldre og tusser og troll og gull og grønne skoger.

Noir betyr jo svart på fransk, så vidt jeg vet. [:)]

Ja den sangen er kjempe fine...Jeg synger den hele tiden for den lille i magen..Har ett par sanger som jeg synger masse,så kanskje hun kjenner dem igjenn når jeg synger til henne når hun blir født[:D]
Så gøy at du visste hva det betyr det de synger...Det ble enda mer koslig sang nå[;)]

Back
Topp