Hva hører dere...

tjohoo

Glad i forumet
når dere bruker angel sounds?
Har fortsatt ikke hørt hjertelyden, men rett under navlen hører jeg mye annet. Høres ut som "noen" svømmer og kravler rundt inni der. Kan det være fosterlyder jeg hører, eller er det mer sannsynlig tarmlyder?... noe som ikke er riktig så sjarmerende... [8D]

Er nysgjerrig på hva dere andre hører... Er mulig å høre fosterbevegelser uten å høre hjertet f.eks??

kan være dine egne tarmlyder du hører [8D] jeg hører vertfall lille spira mi litt på siden av magen(høyre). ganske langt ned.[:)] høres veldig ut som et tog. du har sikkert hørt din egen puls. spiren sin går veldig mye raskere[:D][:D]

Oi det var akkurat som jeg skulle spurt selv! Jeg prøvde i går men hørte akkurat som deg, som om noen svømte inni der! Ble litt lei meg at jeg ikke fant noe hjertelyd utenom min egen, men tror ikke vi skal bekymre oss noe særlig! Det er jo ikke vanlig før uke 14-16 å høre med AngelSound [:)]

ORIGINAL: gravidfotball

Oi det var akkurat som jeg skulle spurt selv! Jeg prøvde i går men hørte akkurat som deg, som om noen svømte inni der! Ble litt lei meg at jeg ikke fant noe hjertelyd utenom min egen, men tror ikke vi skal bekymre oss noe særlig! Det er jo ikke vanlig før uke 14-16 å høre med AngelSound [:)]

Hehe, ja... vi får smøre oss inn med tålmodighet[8D]
Jeg velger å tro at det er knerten som lager disse lydene, det er en god tanke da[:)]

er nok ingen grunn til bekymring...[:D] men når du finner den er det vanskelig  å la være å høre på hele tiden... ikke at jeg gjør det altså[:D] men har veldig lyst....

Back
Topp