Hva håper dere på?

monca84*ønsker*

Verdens heldigste mamma søker søster eller bror
Jeg skal være så ærlig at jeg har ønske om kjønn :) Tror det er mange av oss som har!
Selv håper jeg på en lite dutt med tutt denne runden... Rett og slett fordi jeg har en liten jente, og jeg øsnker meg en av hver :) + at jeg syntes jentenavn er utrolig vanskelig.. Hehe...
Jeg har også gutte følse, men det hadde jeg sist også! Haha.. Så feil kan man ta:laughing002

Jeg har et veldig stort ønske om ei jente denne gangen, men blir ikke misfornøyd eller skuffet om det er en til med tutt :) Dette er siste barnet vårt og hadde vær gøy å jevnet ut kjønnsfordelingen litt her i huset ;)

Tenkte på det senest i går, og konkluderte med at det spiller faktisk ingen rolle :)

Her håper vi mest på gutt, men med to jenter fra før er det vel ikke så rart. tror kanskje mannen vil utgjevne litt og :p

Har ei jente fra før, så hadde jo vært fint med to av hver:) Selv om jeg skal innrømme at jeg ikke hadde sagt nei til rosa klær og kjoler denne gangen også <3

Jeg har en gutt fra før så håper kanskje litt ekstra på en jente denne gangen så jeg får opplevd begge deler da dette er mitt siste barn :) Men blir selvfølgelig glad uansett hvilket kjønn

For meg spiller det egentlig ingen rolle. Men hadde Vært greit med en jente ettersom jeg har masse jentetøy. Men alle andre i huset ønsker seg en gutt.

Vanskelig! Siden vi får to ganske tette hadde det vært litt kos for fremtiden om det ble jente denne gangen også. Men særlig viktig er det ikke :) blir veldig fornøyd så lenge barnet er friskt!

Jeg tenker at om banet bare er friskt så er alt annet ikke så viktig. Har en indre følelse på at det er en liten gutt som hat tatt bolig her :)

Blir aldri enig med meg selv om jeg ønsker det ene eller andre:p Samboeren min ønsker seg nok helst en gutt, men han har også sagt at det spiller ikke store rollen hvilket kjønn vårt kjærlighetsbarn får (*sukk* For en mann!♡);)

Spiller ingen rolle, men jeg skal være ærlig å si at jeg innerst inne hadde likt veldig godt en jente (har en av hver), MEN en guttetutt er minst like ønsket og velkommen

Har jo en gutt fra før så håper jo at det er ei jente inni magen :) Men blir selvfølgelig ikke skuffet om det blir en gutt heller, men da er det stor fare for at det blir 3 unger og ikke bare 2 :P

Håper på jente, har gutt fra før :-)
Men tror det blir gutt, til det motsatte er bevist ;-)

Har en av hver fra før, bryr meg virkelig ikke om hva denne er, nei

Tenker at d hadde vært stas med guttebebis, siden vi bare har jenter fra før, MEN mest av alt ønsker jeg meg et friskt barn! Skal ikke vite kjønn på oul heller, er ikke det som er vesentlig føler jeg. <3 <3

Har en av hver fra før så tenker ikke så mye over det :) Dette blir samboeren min sin første å han ønsker seg gutt :) Men blir like glad for en jente selfølgelig :D

Ja klarer ikke bestemme meg hva jeg helst vil ha! Men jeg har veldig lyst på ei jente :-)

Back
Topp