Hva håper dere det blir?

semine

Betatt av forumet
Klart, man blir jo glad for et friskt barn, uansett kjønn...men det er jo lov å håpe på kjønn likevel[;)][:D]

Vi har en gutt fra før. Jeg tror det blir en til gutt. Håper det også, for jeg liker å være guttemamma.. [:)]
Men hadde nok vært kjekt med en liten prinsesse også [:)]

Har to jenter og en gutt fra før...Gutten var siste mann så hadde vært koselig med jente igjen da [:)] Føler meg mer som en jente mamma...nei huff ble usikker jeg...Men trur det blir gutt nå siden kinesiske horoskopet sier det, har stemt meg bestandig [:)]

ORIGINAL: semine

Klart, man blir jo glad for et friskt barn, uansett kjønn...men det er jo lov å håpe på kjønn likevel[;)][:D]

Vi har en gutt fra før. Jeg tror det blir en til gutt. Håper det også, for jeg liker å være guttemamma.. [:)]
Men hadde nok vært kjekt med en liten prinsesse også [:)]

Jeg som deg... Har en gutt. Håper litt på en jente men elsker og være guttemamma. men hadde vært utrolig koslig og kunne handle noen skjønne rosa klær[:D]
Men som du sier så er det da viktigste at barnet er friskt. men jeg er glad det jeg ikke kan velge kjønnet selv, hadde aldri fått bestemt meg![:D]

Føler på meg at det er en jente, og håper jo litt på at det er en jente, men eg blir ikkje skuffet om det er en gutt [:)] Bare barnet er friskt så skal eg ikkje klage på noe [:D][;)]

Hvis man skal tenke utelukkende på kjønn, så ønsker jeg meg virkelig ei jente denne gangen!! Hadde vært så koselig med en av hver siden mannen (og kanskje jeg også) syns det holder med 2 barn [:)]

håper på ei jente men blir nok glad uansett[:D] Har ingen barn fra før men er omringet at gutter i hele slekta[8D]

Har ei jente og en gutt fra før.. så det spiller ingen rolle, jeg klarer heller ikke "bestemme" meg... Jeg har følelsen av at det er jente da, siden jeg er kvalm, det var jeg ikke med gutten, men var det med jenta [:D]

Gutter er jo enklere da.. . ( [:D]min ihvertfall , hehe ) , jeg for min del er mest spent på om det er en eller to [;)][;)]

"Håper" ikke på hverken det ene eller andre, men har ei jente fra før, så hadde jo vært kos med en liten gutt[:)] Og får jeg ei jente, så har vi maaasse klær hun kan bruke!! 

Hmm. Om det blir med det ene barnet, så håper jeg på jente, men om vi skal ha flere- så håper jeg på gutt, haha.

Blir jo som alle andre glad uansett hva det måtte hvere der inne, viktigeste er jo at det er friskt og velskapt.. Vi har 2 jenter så vi håper jo så klart det blir en gutt denne gangen :)))[:D]

Har gutt fra før å håper litt på gutt igjen, men koslig med jente å... godt en ikke skal bestemme sjøl hvertfall.. he he...

får vel mest sannsynlig tvillinger, siden jeg har fått satt inn to preembryo......så da hadde det vært gøy med ett av hvert kjønn[:D][:)]

Har alltid sett for meg at jeg får jente først, så det ligger liksom i bakhodet hele tiden....
Føles galt å omtale babyen som "han", hehe...
Men blir selvsagt overlykkelig uansett!

Har en liten (mage)følelse på at det blir jente.. Men uansett hva det blir, så blir vi kjempe glade! For oss, spiller det ingen rolle, så lenge barnet er friskt og har alle 10 fingre og 10 tær :) 

Her kommer det for det samme. Har ei jente fra før, og om det blir ei jente har vi masse klær og utstyr vi får brukt igjen. I tillegg kan de kanskje få stor glede av hverandre.[:D] Om det blir en gutt er det veldig morsomt med en av hver, og jeg får være mamma til begge kjønn[:D] Har ingen følelse om hva det blir.

Mannen min håper på ei jente til. Han har fått skrekken etter å ha møtt gutta i slekta. Også sier han at han vil ha garasjeplassen i fred.. hehehe!

Jeg syns det hadde vært koselig med en gutt denne gangen, men føler jeg passer best som jentemamma... Vi får se... Uansett tror jeg barnet blir navnløst, for vi har kun klart å bli enige om ett navn og det heter snuppa vår [8|]

Har 2 jenter fra før så håper jo litt ekstra på en gutt da [:)]

Jeg er som de fleste andre, så lenge barnet er friskt er det det viktigste. Men så må jeg ærlig innrømme at jeg egentlig ikke klarer å bestemme meg. Har en gutt i fra før, så det hadde vært kjekt med en jente, sånn at vi har en av hver, men så er det gøy med gutter også da [:D]

Uansett kjønn her[:D] Gleder meg veldig til vår jente skal bli storesøster[:D]

Back
Topp