Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kommer på det samme egentlig. Har jente fra før, hadde vert gøy med gutt og.
Har masse jente klær, tenkte lite på nøytrale farger da jeg kjøpte ting så sålles sett har vil alt vi trenger av klær, bortsett fra at de blir på helt motsatt sie av året. Fra mai og til november, så kanskje vi må handle en del klær alikevell. Passer dårlig med kort ermer i november uansett kjønn er veldig Velkommen
Håper at jeg er så heldig å få bære frem et friskt barn. Har gutt fra før, så hadde vært morsomt om det ble jente, men skal være overlykkelig om jeg får et friskt barn
Holder en liten finger på jente men den største drømmen min er å få oppleve et friskt barn,det å få et svangerskap uten UL hver uke og det å ha en fin barseltid,siden jeg har blitt frarøvet dette to ganger<3
Har altids ønsket meg en jente.. første gull ble en gutt <3 gjorde meg ingenting. han er HØYT elsket..
Ønsker meg jente denne gang også, men har en følelse av en gutt nr 2 jeg.. Er like mye velkommen!