Hva håper dere dere har?

Wildberg

Forumet er livet
Har en gutt og siden dette blir siste svangerskap håper jeg veldig på jente:) blir det gutt er jeg veldig spent på om han vil være søskenlik bassen

Oooh, nei, hva jeg håper på er uvisst. Har ingen fra før, men siden jeg har en storebror og har synes det har vært kjekt, så håper jeg i grunn på en gutt. Også går jeg som regle bedre overens med gutter enn jenter, men dette er jo ungen in, så kan vel ikke se sånn på det. Hehe

jeg håper først og fremst at alt skal gå bra, så får man ta det man får tror jeg. :)

Jeg har faktisk ingen preferanser denne gangen, men siden jeg har jente fra før hadde det vært morsomt med gutt. Men blir like glad for jente :-)

Vi har 2 gutter fra før, så klart at det hadde vært morro med ei jente ;-) Men til syvende og sist er det ikke det som betyr noe. Hovedsaken er at babyen blir i magen til november og er frisk og rask :-)

Har faktisk ingen sterke ønsker på hva det skal bli. Ser "fordeler og ulemper" ved begge kjønn. Men dersom jeg ebder opp med to barn iløpet av tida så hadde det vært gøy med gutt først og så en jente. Skal bli spennende å se hvem som bor inni magen min :)

Håper mest på ei jente, men det er mest av praktiske årsaker da alt vi har av klær og utstyr går i rosa (har ei jente fra før). Men blir selvfølgelig like happy uansett! Hadde vært morro med gutt og :)

Back
Topp