Hva greier

glafoss

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Ditt barn nå?? Jeg vet jo at alle barn er forskjellige men jeg lurer på hvor langt deres barn har kommet?? Det er en super morsom periode vi er i synes jeg :)

Tjaa.
Hun sier mamma og baba :p
Lærte seg å krabbe i går. Litt sånn spesiell krabbing, men hui som det går innimellom :p
Sitter selv, men reiser seg ikke opp.

Mye andre småting da. Som å spille på slurva, gjeipe, lager mye grimaser og klarer å skrike overnaturlig høyt :p

Ja, si det du.
Hun snur seg fra rygg til mage og tilbake.
Hun åler bortover gulvet og rygger. Kommer seg opp i krype stilling, men kommer seg ikkje framover enda.
Og i dag reiste hun seg i badebaljen.
Hun kan sitte selv om vi sitter henne opp i sitte stilling og støtter litt bak.

Av ord kunne hun si hei og papa. Men det hører vi ikkje lengre. Hun sier mamma når hun e sint eller lei seg.

Her kan hun ENDELIG rulle fra mage til rygg og rygg til mage! Hehe, tok sin tid, denna ungen er av det badagelige slaget;)

Kan sitte uten støtte.

Kan åle seg framover på gulvet. Klarer ikke å komme seg opp på alle fire enda, men hun jobber med saken ser det ut som;)

Sier mamma og pappa.

Dette er en herlig tid, skjer så mye med de nå! :)

Her krabber lille, det har han gjort en liten stund nå. Reiser seg opp på alt han får tak i. Lager mange nye lyder. Mama kommer når han enten er sur eller lei seg.. Sitter relativt stødig selv. Og han har virkelig utvikla egne meninger ;) det skjer så mye nå <3

Så mye deres kan!
Jenta mi lærte seg å snu seg fra rygg til mage når hun var 5,5 mnd, men når hun ble 6 mnd ble hun forkjøla og var i et utviklingssprang og etter det gadd hun ikke det lenger.
Hun kan sitte for seg selv, men klarer ikke ta seg for hvis hun ramler så jeg sitter som regel bak for å passe på Ellers så babler hun og begynt å gi litt kos ❤
Blir 7 mnd til fredagen.

Morsomt å lese.
Vesla krabber, reiser seg, går bortover bordkant/sofa osv. Full gass hele dagen.
Sa mamma en periode, men har ikke sagt det på 2 uker nå. Sier Hei.
Gir nuss hvis vi spør. Prøver å herme etter det meste.
Helt sykt hvor fort de lærer nå. Skjer masse fra uke til uke.

Så herlig :) lillemann knekte åle koden å for en fart :) arti :) han elsker å være en liten ramp, ser lurt rundt seg,før han åler mot plasser vi sier nei til åsså ler han :p sitter selv, men ikke helt stødig enda :) sier ikke noe tydelige ord men det er aldri stilt :)

Back
Topp