Bollemor Elsker forumet *MIA* 11 Aug 2013 #1 Ja, hva for noe godt snasker du på i kveld (om du ikke er kvalm da ) Jeg spiser banan, kiwi og nøtter med youghurt på, det var faktisk veldig godt
Ja, hva for noe godt snasker du på i kveld (om du ikke er kvalm da ) Jeg spiser banan, kiwi og nøtter med youghurt på, det var faktisk veldig godt
secret ;) Forumet er livet *MIA* Marsboerne2017 11 Aug 2013 #2 Jeg er ikke like sunn Smågodt, nøtter og cola
L lurelure Guest 11 Aug 2013 #3 Æsj...at du måtte spørre da! Burde jo være like flink som deg. Her har jeg snoka i godteskapet.
B BokTyven Gammel bruker i ny forkledning! =) *MIA* VIP 11 Aug 2013 #5 Kjempejordbærklumper ... sjokko og cola zero.. Gad ........ Kommer til å trille..
Aleksing Elsker forumet *MIA* Påskeliljene 2022 ❤️ 11 Aug 2013 #6 Jeg er sååå sunn; sjokolade, potetgull og solo sunset 10.04.14 Klor deg fast lille spire <3
HappyogOlagutten Elsker forumet *MIA* 11 Aug 2013 #7 Er så dårlig at jeg får nesten ikke i meg noe...skulle ønske jeg kunne spise noe godt jeg og...
Grynet2 Glad i forumet VIP 11 Aug 2013 #9 Lite inntak her også. Skrubbsulten, men finner ikke lysten på mat håper dette går over til i morgen, for jeg er egentlig en skikkelig matelsker
Lite inntak her også. Skrubbsulten, men finner ikke lysten på mat håper dette går over til i morgen, for jeg er egentlig en skikkelig matelsker