Hva godt skal dere ha i kveld??

edvine

Gift med forumet
Hos oss blir det svinekoteletter i brun saus med poteter og grønnsaker[8D]
Namm beste mannen min vet......
Må vel spe på med is til dessert..........[:D]

MMM, høres godt ut! Blir hjemmelaget lasagne her. Også skal jeg bake boller med vaniljekrem til kaffen [:)]

Jammi de bollene hørtes deilige ut!!!!![:)]

Vi skal ha hjemmelaga pizza. Og brownies t dessert. Og så kommer kanskje svigersøster på besøk, så d bli kos!

Vi skal ha biff, fløtegratinerte poteter, bernaise saus og grønnsaker!! nam....

hadde taco i går, så idag blir det noe så kjedlig som kokt torsk!
men tror det er på tide med fisk her! [:)]

oi i dag blir det mye godt her faktisk...
nå skal jeg å sander bare ha et lite mellom måltid med nubler som sander kaller det... hehe... så til barnetv skal mammaen bestille junk skeie ut litt i dag...
og klokka halv elleve kommer ei venninne av meg etter jobb å da skal vi lage lasagne... hehe... så i dag skal jeg kose meg... [;)]

Her blir det svine wok med nudler i sezuen saus...nam nam!!!!

Tja si det[8|], enten blir det taco, hjemmelaget pizza eller wok med pasta,ris og kylling[8D]

Er jo så heldig å ha verdens beste kokk i huset, så sulte skal vi værtfall ikke[:D]

SUUUUUUUUUUULTEN NU [8D]

vi skal ha nakkekotteleter, fløtergratinerte poteter og salat. og holder på å bake sjokoladekake. nammmm...

Vi skal ha Raclette med hjemmelaget fløtegratinerte poteter og masse forskjellig kjøtt til.. Å så blir det is til dessert.. Skal ha besøk..

Mmmm... Blir nesten sulten jeg nå..

Vi skal ha pizza-snurrer vi [:)][:)]

Vi skal ha biffstrimler i hjemmelaget fløtesaus og pølser og ris til. (gubben og sønnen er så glad i røkte kjøttpølser, derfor det også) mmm gleder meg til sausen jeg. Ikke akkurat noen grete roede kost akkurat men.... [;)]

Å digger raclette... skikkelig kose mat

vi skal ha kylling i karri med hvitløksbrød og salat[:D]nam nam...

Vi skal ha entrecote med ris og bernaise, og cherrytomater.

Raclette er deilig! Skulle ønske noen skulle lage mat til meg i dag! [8|][:(] Broren til mannen er syk så han har dratt ditt for å passe på lille store gutten! Litt sjalu! Jeg har kjøpt et stykke ostekake fra Deli de Luca! O thanks Heaven for ..... Deli de Luca!!! Fantastisk storkiosk med maaaaase godt! Den har jeg kastet i meg nå. Er litt kvalm [8|]. Har tatt ut litt lammekjøtt så tenkte å lage en lammegryte med sterk peanøttsaus og couscous. Det beste med den er at den lager seg selv, bare putt alt i en gryte og la det putre! [;)] Supert! Har leid en film til i kveld, så det skal bli avslapning de luxe!

Her blir det hjemmelaget pizza.. nam!!![:)]

Vi skal ha biff med bakt potet og salat.Lager nok rødvinssaus til.Får helt vann i munnen av å tenke på det........[;)]

Back
Topp