Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hos oss blir det svinekoteletter i brun saus med poteter og grønnsaker[8D]
Namm beste mannen min vet......
Må vel spe på med is til dessert..........[:D]
oi i dag blir det mye godt her faktisk...
nå skal jeg å sander bare ha et lite mellom måltid med nubler som sander kaller det... hehe... så til barnetv skal mammaen bestille junk skeie ut litt i dag...
og klokka halv elleve kommer ei venninne av meg etter jobb å da skal vi lage lasagne... hehe... så i dag skal jeg kose meg... [;)]
Vi skal ha biffstrimler i hjemmelaget fløtesaus og pølser og ris til. (gubben og sønnen er så glad i røkte kjøttpølser, derfor det også) mmm gleder meg til sausen jeg. Ikke akkurat noen grete roede kost akkurat men.... [;)]
Raclette er deilig! Skulle ønske noen skulle lage mat til meg i dag! [8|][:(] Broren til mannen er syk så han har dratt ditt for å passe på lille store gutten! Litt sjalu! Jeg har kjøpt et stykke ostekake fra Deli de Luca! O thanks Heaven for ..... Deli de Luca!!! Fantastisk storkiosk med maaaaase godt! Den har jeg kastet i meg nå. Er litt kvalm [8|]. Har tatt ut litt lammekjøtt så tenkte å lage en lammegryte med sterk peanøttsaus og couscous. Det beste med den er at den lager seg selv, bare putt alt i en gryte og la det putre! [;)] Supert! Har leid en film til i kveld, så det skal bli avslapning de luxe!