Hva gleder du det mest til med å bli mamma?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Hva gleder du meg mest til med å bli mamma :happy:? Jeg har termin rundt 6 mars og gleder meg så mye til å treffe dette fine nye mennesket kroppen min lager.
Det jeg gleder meg mest til er å få oppleve gleden av å se barnet mitt vokse opp og bli kjent med det. Et helt nytt menneske, som er resulat av meg og samboeren min. Oppleve alle gleder, våkenetter, plastre skrubba knær, lese bøker, så "dumme" spørsmål fra barnet mitt om alt i verden.
Gleder meg til at sammen :) Selvom den lille bare er 14 uker foster føler jeg at det allerede er det viktigste jeg har

Hva gleder du meg mest til med å bli mamma :happy:? Jeg har termin rundt 6 mars og gleder meg så mye til å treffe dette fine nye mennesket kroppen min lager.
Det jeg gleder meg mest til er å få oppleve gleden av å se barnet mitt vokse opp og bli kjent med det. Et helt nytt menneske, som er resulat av meg og samboeren min. Oppleve alle gleder, våkenetter, plastre skrubba knær, lese bøker, så "dumme" spørsmål fra barnet mitt om alt i verden.
Gleder meg til at sammen :) Selvom den lille bare er 14 uker foster føler jeg at det allerede er det viktigste jeg har

Mannen min sa faktisk senest i går hva han gledet seg til: "Er så spent på å se hvordan bebisen vår ser ut og er som person. Blir helt sikkert like nydelig og fantastisk person som mammaen sin." Jeg ble så rørt når jeg hørte han si det <3

Jeg gleder meg til å bli kjent med det mennesket vi har laget:) Gleder meg til å høre h*n si "mamma" til meg, komme til meg når h*n vil ha trøst/vise glede, en som er glad i meg på en helt annen måte enn resten av familien og venner, se h*n vokse opp og bli den personen h*n vil bli ++++ <3 <3

Gleder meg til all kosen, kjærligheten og ikke minst til vi blir en mer fullkommen familie! Gleder meg til å se hvordan 6 åringen takler å få en lillebrøster:)

Gleder meg aller mest til å holde, kose og nyte tiden. ❤️ Og selvfølgelig se at familien blir større og at noe som ikke eksisterer plutselig er et menneske med egne meninger osv. Helt magisk!

Jeg synes det er helt magisk med nyfødt baby i hus og gleder meg veldig til det. Og gleder meg veldig til å se den lille med søsknene sine :Heartred

Jeg gleder meg til å lukte på babyen min og se minste (største[emoji15]) blir storesøster [emoji177] gleder meg vilt til å se de leke sammen. Jeg tror jaggu vi skal gå for et tredje barn også jeg .. [emoji23][emoji6]

Alt ved det å bli mamma igjen. [emoji179]

Jeg gleder meg til å få to nye bebiser i huset vårt (selvom jeg faktisk gruer meg også - to på én gang, liksom..!). Men jeg gleder meg til den første babytiden med mye kos, og til å se de andre søsknene sammen med disse to nye små [emoji177] Jeg gleder meg til å følge den store søskenflokken opp gjennom barndommen dems, og til å se hvordan de utvikler seg til hver sine personligheter.

Gleder meg selvsagt til å gjøre oss til en familie og til å oppleve den kjærligheten som mange beskriver.

Men sånn konkret gleder jeg meg til tidlig morgener når det er helt stille i huset og ute, og bare meg og den lille [emoji173]

Også gleder jeg meg til å se pappaen når han endelig holder arvingen sin. Jeg ser hvor mye han har forandra seg siden vi fant ut at det endelig var noe på gang. Og bare hvordan han holder katten vår når han tror jeg ikke ser han [emoji28]

Gleder meg til (siste del av) fødselen! Å få barnet på brystet og se hvordan h*n ser ut. Gleder meg enormt til gutten vår skal få se babyen! Gleder meg til mange fine kosestunder! [emoji7]

Det er et veldig godt spørsmål. Gleder meg til å bli kjent med personen som er der inne. Gleder meg til å fylle huset med barnelatter/skrik og masse kjærlighet. Gleder meg til å gi min firbeinte "baby" en kompis for livet. Gleder meg til å høre ordet mamma og vite at det er ment til meg, og ikke en tilfeldig person på gata. Gleder meg til kosestunder med masse suss og kos. Gleder meg til å trøste noen som trenger meg. Bare være der for barnet gjennom tykt og tynt slik mine foreldre har vært for meg

Gleder meg selvsagt til å gjøre oss til en familie og til å oppleve den kjærligheten som mange beskriver.

Men sånn konkret gleder jeg meg til tidlig morgener når det er helt stille i huset og ute, og bare meg og den lille [emoji173]

Også gleder jeg meg til å se pappaen når han endelig holder arvingen sin. Jeg ser hvor mye han har forandra seg siden vi fant ut at det endelig var noe på gang. Og bare hvordan han holder katten vår når han tror jeg ikke ser han [emoji28]

Å herlighet [emoji7][emoji7] DET har jeg ikke tenkt på, men det gav meg sommerfugler i magen når jeg så det for meg [emoji173] Tidlig morgen, kanskje noen stearinlys på bordet, helt stille og bare nyte meg og baby før dagen starter for alle andre [emoji7]

Å herlighet [emoji7][emoji7] DET har jeg ikke tenkt på, men det gav meg sommerfugler i magen når jeg så det for meg [emoji173] Tidlig morgen, kanskje noen stearinlys på bordet, helt stille og bare nyte meg og baby før dagen starter for alle andre [emoji7]
Jaaa [emoji14] kjenner andrinalinkick når jeg tenker på det [emoji14]

For meg, som har vært igjennom det en gang før med storebror, så kan jeg vel si at jeg gleder meg til alle ting som kommer på veien, og er nysgjerrig på om bebis er lik på storebror i utseende eller personlighet.

Jeg gleder meg til permisjonstiden, med babykos, og lange trilleturer!
Også gleder jeg meg veldig til gutten vår på to år får treffe lillebror eller lillesøster, og se dem vokse opp sammen [emoji173]️

Jeg gleder meg til kosen, samtalene etterhvert, og å merke hvem h*n ligner på. Jeg gleder meg til å gå tur og bli minnet på den barnlige nysgjerrigheten. Til å svare på alle "hvorfor"-spørsmålene. Lese bøker høyt. Å se mine foreldre og søster sammen med h*n. Og ikke minst, se den fantastiske mannen min være pappa.

Gleder meg til øyeblikket jeg får den lille på magen etter fødselen. Det var helt magisk sist! <3

Når jobben er på sitt mest hektiske og alt er bare pyton der er faktisk det jeg ser mest fram til en laaang pause fra jobb!

Back
Topp