Hva gleder du deg til?

Bella83

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Junilykke 2020 ♡
Hva er det dere gleder dere mest til nå fremover? (Uten og komme til 12 uker...)

jeg gleder meg så fælt til magen synes litt og vi kam begynne å se etter barnevogn:happy: Hadde seriøst vogndilla med de 2 andre barna:hilarious:
 
Å kunne fortelle det ,først og fremst til barna våre,men også til resten av familien ♡
 
Gleder meg til å kunne fortelle jenta vår at hun skal bli storesøster! Hun har mast i lang lang tid på en lillebror/søster, så tror hun blir kjempeglad :Heartpink
Tenker å vente en stund til før vi forteller, slik at vi er ganske sikker på at dette går bra :)
 
Jeg gleder meg til TUL 15/10-19, så uke 12. Gleder meg også til oul, og når magen kommer og de små sparkene :Heartred
Gleder meg så utrolig masse til alt fremover!
 
Jeg gleder meg til magen og forteller til barna.

Tror mine to 12 åringer får sjokk, de tror ikke vi vil ha flere barn. Hehe. 3 åringen skjønner mindre med tror han blir ivrig. ❤❤❤
 
Jeg gleder meg til å fortelle det til eldste jenta på 4 år, for hun har såå lys på en liten bror eller søster til :)
 
Jeg gleder meg til å fortelle det til eldste jenta på 4 år, for hun har såå lys på en liten bror eller søster til :)


Det gjør jeg også, men det er så lenge til:singing:
Tenker at ventetiden for henne er uendelig om hun skal i bursdag på en søndag og jeg forteller det på en tirsdag, så om hun skal begynne å glede seg til en lillesøster før jul tror jeg at jeg dør av mas:hilarious::hilarious:
 
Gleder meg til magen og innkjøp av babyklær ❤️


Det er så hyggelig! :D Jeg har kastet og gitt bort SLT sv klær etter frøkna og sønnen, så må begynne helt på nytt. Jeg skulle jo ikke ha flere troll:dummy:
 
Det gjør jeg også, men det er så lenge til:singing:
Tenker at ventetiden for henne er uendelig om hun skal i bursdag på en søndag og jeg forteller det på en tirsdag, så om hun skal begynne å glede seg til en lillesøster før jul tror jeg at jeg dør av mas:hilarious::hilarious:
Ja, du sier noe der. Kan ihvertfall ikke fortelle noe før vi har kommet til over uke 12 :hilarious:
 
Gleder meg til det meste :p redd jeg skal bekymre meg mer dette svangerskapet, men skal så godt jeg kan prøve å slappe av og nye det som kanskje er siste gang jeg opplever dette.
Gleder meg til å kjenne spark, få litt mage, elsket spesielt 2. Trimester sist og energi og ikke for tung osv:)
Se etter klær. Hadde en sterk følelse på kjønn sist, som stemte.. litt mer diffust nå, men har en liten følelse :p
 
Er, til tross for at jeg har to normale svangerskap bak meg, litt tilbakeholden med å glede meg enda. Men ser selvfølgelig frem til å kunne fortelle det til barna/folk rundt. Ser også frem til første ultralyd, spark og vasking av babyklær
 
Er, til tross for at jeg har to normale svangerskap bak meg, litt tilbakeholden med å glede meg enda. Men ser selvfølgelig frem til å kunne fortelle det til barna/folk rundt. Ser også frem til første ultralyd, spark og vasking av babyklær
 
Lillesøster på 7 år vil IKKE bli storesøster, derfor jeg ikke direkte gleder meg til å fortelle henne. Hun elsker å være lillesøster.. mine to eldste har faktisk ønsket seg en til liten bror ell søster, og har mast litt! :hilarious: så de blir det koselig å fortelle til! :p
 
Foreløpig tør jeg ikke å glede meg så mye, etter å ha blitt skuffa gang på gang :( Men ordne barnerom hvis jeg kommer så langt, gleder jeg meg til :happy:
 
Back
Topp