Hva gleder du deg til??

Lillepusekatt

Forelsket i forumet
Marsboerne 20 18
Jeg gleder meg veldig til å fortelle til ungene at de skal få en lillesøster eller lillebror [emoji173]️

Hva gleder du deg til i svangerskapet?

Mage[emoji173]️ og slutt på en lang og tung reise for å få barn[emoji173]️

Gleder meg til mage, kjenne spark, at pappaen skal kjenne spark og syne til babyen som forrige gang, til å få gode nyheter på ultralyder denne gangen og til å tørre å glede meg. Men mest av alt gleder jeg meg til babyen er ute og vi endelig skal få være mamma og pappa [emoji7][emoji173]️[emoji170]

Jeg har en gutt (6), så jente (5) og jente (1):Heartpink. Gutten har mast lenge om ikke jeg og pappa kan lage en til baby, for han ønsker seg en lillebror så mye :joyful:

Jeg gleder meg til å fortelle han og søstrene at nå har mamma og pappa skapt en liten én inni magen :happy:

De to eldste er fortsatt så forelsket i nr 3 som snart er 2 år :D Søsken er en fryd! :Heartred:Heartpink:Heartblue

Jeg er ikke sikker på hva jeg gleder meg til under svangerskapet... er ikke sikker på hva jeg har begitt meg ut på [emoji28] men må vel glede meg mest til fødselen er over og all kosen spirelire skal få [emoji173]

Jeg gleder meg aller mest til å få gjengen vår på plass :) med denne plutten her blir vi fullkomne <3
Også gleder jeg meg til å ikke være klein [emoji85]
OG så gleder jeg meg utrolig nok skikkelig til fødsel igjen, det var den kuleste (og vondeste), mest uvirkelige og samtidig mest virkelige opplevelsen noen gang :)

Jeg gleder meg mest til å fortelle guttene at de skal bli storebrødre. Også gleder jeg meg til magen popper ut [emoji28][emoji108]

Alt!!! Fortelle det til barna, ultralyd, kjenne spark, voksende mage, planlegging og innkjøp til den nye skatten! Høre på hjertelyd med Doppler innimellom så søsken kan høre det også, gå til jordmor og kontroll! Alt er bare såååå kos [emoji7]

Til å komme over de magiske 12 ukene og kan fortelle det til resten av familien [emoji7]de blir nok sjokket tror jeg [emoji2]

Back
Topp