Hva gleder du deg til?

Jeg gleder meg til
- å se hjertet dunke om 18 dager
- komme over uke 12
- fortelle til gutten vår at han endelig skal bli storebror!:Heartblue
- fortelle nyheten til familie og venner
- Se magen vokse
- Kjenne spark
- Oul
- Kjøpe div.ting som stellebord, gå gjennom babyklær
- å selvsagt, møte den vesle :Heartred

Alt! [emoji16]
Sist svangerskap skulle vi gifte oss når jeg var 30 uker på veg, så hele svangerskapet ble liksom oppslukt i bryllup og stress. Nå skal jeg bare nyte [emoji119]

Gleder meg til babymage ❤️ Føler meg så utrolig Fin da og stolt!
Ellers det å kjenne bevegelser og høre hjertelyden <3

Denne gangen gleder jeg meg til å få alt overstått og få med meg baby hjem [emoji7] håper selvfølgelig på et friskt svangerskap sånn at det blir mange andre gleder underveis også, men forrige gang var alle gleder skygget av 7 måneder tortur etterfulgt av 7 uker på sykehus [emoji23]

Sålangt gleder jeg meg mest til å komme til uke 12 så jeg kan slappe litt mer av, veldig redd for sa :D så gleder jeg meg til å fortelle det til familie, gravidmage, til å shoppe babyklær og utstyr, til oul og aller mest til å møte lille :Heartred

Jeg gleder meg kjempe masse til de første bevegelsene [emoji7]

Gleder meg til babymage og bevegelser.
Men kanskje mest spesielt blir det å fortelle det til jentene. De er jo så store nå :love7

Og så er jeg kanskje litt sær, men jeg gleder meg til fødsel også, for det er de mest fantastiske opplevelsene jeg har opplevd. Vi har ikke visst kjønn noen av gangene så det har alltid vært litt ekstra spenning knyttet til hvem det er som har gjemt seg i magehuset.

Gleder meg til alt:) spark, ul, fødsel og amming:D

Gleder meg til å få mage, handle babyting,gå på trilletur, dele det til familien og at vi selv skal få vår egen lille familie :love017

Gleder meg til alt[emoji85] Men mest av alt denne gang er å se Leon på snart 2 som storebror [emoji173]️ Emilie på 10 vet jeg allerede er en fantastisk storesøster [emoji173]️

Til å vite hvor langt jeg er på vei, tror d blir mere virkelig om jeg hadde en termin å forholde meg til :)

Gleder meg til tidlig ul, fortelle til barna og familie /venner ved 13 uker, bevegelse fra vesle, oul, gravid -mage (føler meg superfin da),
fødsel - elsker å føde og endelig få vite om det er gutt eller jente(er jo utrolig spennende) , kose og amme for første gang, trilleturer:love7

Gleder meg til babymage og bevegelser.
Men kanskje mest spesielt blir det å fortelle det til jentene. De er jo så store nå :love7

Og så er jeg kanskje litt sær, men jeg gleder meg til fødsel også, for det er de mest fantastiske opplevelsene jeg har opplevd. Vi har ikke visst kjønn noen av gangene så det har alltid vært litt ekstra spenning knyttet til hvem det er som har gjemt seg i magehuset.

Du er ikke sær, jeg er fullstendig enig! :)
Fødsler er utrolig fascinerende og litt av en opplevelse, (har hatt mest gode opplevelser selv) jeg gleder meg.
Jeg føler jeg får enda mer kraft og glede i fødselen når jeg ikke vet kjønnet, blir jo såååå nysgjerrig og ivrig :woot::)

Back
Topp