Hva gleder du deg til?

StineH

Elsker forumet
Hva gleder du deg til med å gå gravid, og hva gruer du deg til?

Jeg trenger litt motivasjon for å holde motet oppe i disse ukene, og prøver derfor å tenke på hva jeg gleder meg til med å gå gravid! Og så må jeg jo ta med hva jeg gruer meg til også da =P

Jeg gleder meg til å ha en fin liten babymage i hele sommer. Jeg gleder meg til å kunne gå med lange kjoler og vise frem magen.
Gleder meg til å kjenne den lille sparke og turne der inne, og gleder meg til vesla her hjemme kan få vite at hun skal bli storesøster.

Jeg gruer meg til halsbrann! Jeg gruer meg til kvalmen, og jeg gruer meg til bekkenløsning. Gruer meg overraskende lite til fødselen denne gang, men kan ikke akkurat si jeg gleder meg heller =P

Jeg gleder meg til å kjenne spark og forberede familieforøkelsen, til at vesla skal få bli storesøster og til å fortelle det til alle.

Gruer også til halsbrann og bekkenløsning, og selve fødselen da, men håper på en bedre opplevelse nå enn sist. Og så håper jeg at jeg klarer å unngå fødselsdepresjon denne gangen. Men alt er nok verdt det til slutt, slik det var første gangen. :)

Jeg gleder meg til å kjenne spark, gå med gravidmage, dra på ul og se den lille, strikke babyklær, bli skjemt bort av mannen, ha en god unnskyldning for å legge meg tidlig og handle babyklær og utstyr:)

Jeg gruer meg til hvordan ryggen blir gjennom graviditeten ettersom jeg nå har kronisk vondt etter multiple ryggbrudd som følge av forrige svangerskap.

Gleder meg til ordinær ultralyd, få vite at alt er bra, få vite kjønnet :)

Gruer meg til bekkenløsning, halsbrann, stor tung mage, fødsel, å bestemme meg for om jeg skal amme eller ikke..

Gleder meg til å få babymage, og til å handle utstyr/klær :) og til ultralyder.

Gruer meg til fødsel og hovne føtter :p

Gleder meg til å få mage og kan gå med gravidbukser igjen( de sklir ikke like mye som vanlige :p) Gleder meg til å fortelle det til venner og familie. Og å kjøpe inn bittesmå klær igjen og utstyr.
Grugleder meg til OUL, første gangen jeg gikk gravid tenkte jeg ikke like mye på evt. komplikasjoner eller misdannelser hos fosteret som jeg tenker myyye på nå.
Gruer meg utrolig til bekkenløsningen kommer og ryggvondtene

Jeg gleder meg til å nyte dette svangerskapet maks. Siste svangerskap, og følelsene skal bevares ❤️

Gleder meg aller mest til og se min kjære samboer med den lille i armene, at han skal kunne kjenne spark på utsiden, kunne få gå rundt med mage i sommer og planlegge huset hjemme:Heartred

Jeg gleder meg til: Å handle babyklær og utstyr, å bli mamma, gi omsorg og nærhet, starte en familie, oppleve hvor god far samboeren min kommer til å bli og skape gode minner.

Jeg gruer meg til: fødselen, strekkmerker, hvordan ting blir der nede etter fødselen, søvnløse netter og alle bæsje bleiene. Hahaha :hilarious:

Gleder meg til jentene ska bli storesøstre! Gler meg til gravidmagen! Gler meg til babyspark! Gleder meg aller mest til FØDSEL!!

Kvir meg til halsbrann, tungt, søvnløse netter, håvne bein og vondt bekken!
:-)

Jeg gleder meg til babymagen begynner å synes, til TUL, til å kjenne spark, til å stolt kunne vise fram magen, til OUL, til å handle inn klær når vi får vite kjønnet, til å se magen vokse og til å føde og få møte den lille som har vært 9mnd i magen <3 Og å få dele dette med min kjære, og gi barna våre enda en søster eller bror <3

Jeg gruer meg alltid litt til ul, i tilfelle noe skal være galt med babyen. Men prøver å ikke tenke for mye på det :) gruer meg litt til riene, men taklet de veldig fint sist.

Jeg gleder meg til jeg slipper kvalmen og får mer energi. Til at magen vokser og jeg kjenner spark. Til å fortelle det til søsken og andre. Jeg gruer meg til oul faktisk. Livredd for at noe skal være galt denne gangen.

Jeg gleder meg til jeg slipper kvalmen og får mer energi. Til at magen vokser og jeg kjenner spark. Til å fortelle det til søsken og andre. Jeg gruer meg til oul faktisk. Livredd for at noe skal være galt denne gangen.

Signer! Akkurat som jeg skulle sagt det selv!

Jeg gleder meg til første ultralyd.
Og til at jeg kjenner liv i magen, og til den dagen samboern også får til å kjenne liv på utsiden av magen.
Jeg gleder meg til å kunne fortelle det til alle sammen og til å vise fram babymagen i sommer :D Også gleder jeg meg til at kvalmen forhåpentligvis går bort til 2. Trimester :P

Jeg gruer meg veldig til fødsel. Og til disse smertene man får dagene etter fødselen. Gruer meg til isen og vinteren kommer og jeg må vagge rundt høygravid på isholker :P

Åh, jeg gleder meg til så mye! Mest av alt til å gjøre/se gutten min med lillebror/søster. Jeg tror han blir en overrøsende og god storebror :love017

Videre gleder jeg meg til å komme over kneika på 12 uker og offentliggjøringen er ferdig - at "alle" vet det. Lettere på jobb, lettere på fest, lettere generelt :laughing002

Gleder meg til den lille babykulen i sommer, til oul, til å strikke babyklær, til å planlegge babyrom (etter at vi finner ut hvilket rom som "ryker" - gruer meg litt til det..), til de første små sparkene og bevegelsene og til fødsel!

Og akkurat nå; gleder meg til mer energi og mindre trøtthet :sleep002

Gleder meg til å kunne fortelle det til alle på jobb at vi venter en liten en ! :happy093 Det kommer til å gjøre arbeidsdagen mye lettere!

Gruer meg til å måtte velge barnevogn! Er en liten anelse perfeksjonist, så det skal nok mye undersøkelse og grubling til for at jeg skal bli fornøyd :wideyed:

Gleder meg til å komme forbi 12 uker og kjøpe den første bodyen som feiring :) gleder meg også til å fortelle familien det i sommer, de kommer nok til å få sjokk :D da vi var der i jula så sa vi at det er leeeenge til vi skaffer oss barn, hehe

Gruer meg til å måtte fortelle jobb det og til fødselen.

:happy093
Gleder meg til å fortelle alle som ikke vet ennå
Til 12 uker er passert (10 dager igjen!)
Til å begynne å handle klær og utstyr
Til å kjenne det første sparket
Til å få ordentlig mage
Til å få se noe som faktisk ser ut som en baby på ultralyd (skal når jeg er 11+0, noen som vet hva man får se da?)

Gruer meg til alle utgiftene, til eventuelle nye gravidplager og til nye bekymringer.

Jeg gleder meg til å bli mamma. Og jeg gleder meg til å elske barnet mitt så høyt som det går an å elske et annet menneske <3 <3

Back
Topp