Hva gleder du deg til?

Ra2

Glad i forumet
Lurer på hva du gleder deg til når babyen er kommet ut å du begynner å "få kroppen din tilbake" Nå tenker jeg ikke på kos og ting med babyen, men som DU skal gjøre igjen som du ikke har kunnet gjort mens du har vært gravid??

Det jeg gleder meg mest til er å kunne JOGGE og trimme :)) Er vant til å være i aktivitet, men i dette svangerskapet har jeg klart ingenting siden jeg var 4 uker på vei.... (er vel verdt det altså, men lov å glede seg likevel ;))

Gleder meg til å kunne fungere 100% for ungene igjen :)  Før var vi masse ute i skogen, kjørte akebrett, gikk lange turer osv. Nå kan jeg gjøre det samme, men må forberede meg på vondt i ryggen og å være utslitt etterpå :P Og det er dumt med 2 smårollinger i hus ;)

Også gleder jeg meg til å kunne spise hva jeg vil :D

Og selvfølgelig å ta en fest med gode venner da ;)  Ikke at jeg skal gjøre det med det første, men etterhvert!!

SPEKEMAT!  Har til og med gått så langt at eg har ønska meg fenalår til jul! *haha* Og å kunne ta på meg sko uten problem.

Gleder meg til å ikke våkne hver gang jeg snur meg på natta fordi det er vondt... Og så gleder jeg meg til å kunne lange ut med joggesko på. Ikke egentlig den store joggeren, men rart hva man får lyst til når man ikke kan..

Begynne å ri igjen :) Har to hester ute i stallen som har hatt en laang ferie nå.. 

Også å kunne kle på sokkene/skoene mine selv uten at det er et ork!.. 

Listen er uendelig!

Slippe løpe på do uten egentlig å måtte på do.
Spise det jeg vil uten protester fra lille gull.
Få energien tilbake, faktisk fungere en hel dag uten pauser.
Ost, kjeks og vin!
*Kose på samboeren min*
Kunne føle meg tiltrekkende igjen..

Men som sagt, listen kunne fortsatt og fortsatt....

Kjenner trangen til å pynte seg i lårkorte kjoler og høye hæler har meldt seg nå i jula, så det skal bli fint å føle seg litt kvinnelig igjen, å ikke som en julegris :p Å ost, vin å en sigarett på en sen kveld i godt lag sammen med min bedre halvdel og gode venner. 

Jeg har savnet å kunne sove på magen!!!
Og så er det mye annet jeg gleder meg til, som f.eks.
- vin
- kunne gå med "gamle" klær igjen
- kunne ta på meg sko uten å bli utslitt
- og å fungere normalt igjen for både mann og barn!

** Sladrer med moto2 **
** Sladrer med Kluten **

Ticker id: PJa0

Ticker id: 733M               Ticker id: PAYq  

Aller mest til å ri hesten min igjen... blir helt dårlig når det er så fint rideføre ute.
Gå tur med bikkja og barnevogn.

Sist men ikke minst: fyr i peisen, se ut på snøføyka og en baby som gurgler på lekematta si! Permisjonen er herlig

Å det er enkelt det. Savner aller mest røykalaks. Så det skal jeg spise rett etter at prinsen er ute:)

Åh! Jeg gleder meg til jeg passer alle undertøys korsettene mine. Sprader rundt i all min prakt og sambo sier jeg ser sexy ut =)..... Nå går det mest i: du ser gravid ut og rompa de er enorm (den er ikke så stor da)..... hehe.

- Sove uten å våkne opp hver natt av halsbrann, slim i halsen, av sovende bein, armer og av at      jeg ikke ligger godt.
- Klippe tåneglene så de blir pent klippet UTEN å brekke seg, få sure oppstøt, halsbrann,          nesten spy og bli helt utslitt av at man blir kvalt av magen.
- Trene.
- Orke å vaske huset.
- Ha sex igjen og kose med mannen uten at det er vondt i mage og ....
- Bli normale Elisabeth igjen uten heksetoktene (hormonene).
- Spise saltpølse, fetaost og røkelaks.
- Gå i vanlige fine klær igjen... (følt meg stygg i ca 9 mnd)
- Få tilbake den vanlige nesa mi (fått den typiske gravidenesa.
- Gå med de skoa jeg VIL! (skal gå amokk på lillevinkelsko.no!!!!)

Back
Topp