Hva gleder du deg til?

Surrehøna

Glad i forumet

Fra sist barseltid har jeg noen sånne små øyeblikk jeg tenker tilbake på med glede. F.eks. så lå jeg mye med gutten på brystet og vi sov gjerne begge to. Da hadde jeg ham tett opp mot ansiktet og det føltes som om vi hørte sammen. Jeg husker også at jeg kunne bli sittende oppe midt på natta og studere ansiktet hans når han hadde sovnet med melken i munnvikene. Han så ut som om han var ruset og sovnet med et fårete smil om munnen. Selv om jeg var så trøtt, så trøtt så klarte jeg ikke å legge ham fra meg.

Nå gleder jeg meg til å oppleve nye sånne øyeblikk med en ny baby. Denne gangen vet jeg jo at det er de små øyeblikkene som er verdt mest.

Ja, ikke sant?!? Akkurat sånn føler jeg det også! Jeg gleder meg sånn til å ha en baby sovne på brystet mitt, se pusten gå, snuse inn den deilige babylukta og kose med de myke hendene og føttene. Jeg hadde ingen anelse om at den tida skulle gå så fort så denne gangen skal jeg virkelig prøve og "stoppe" tida litt innimellom og bare nyyte selv om jeg jo også husker at det til tider er tungt og slitsomt ;)

gleder meg mest til å se storebror sammen med babyen <3

gleder meg også til babylukten!! gleder meg vannvittig til fødselen! (hihi, ja jeg vet!)

gruer meg fælt til å være masse våken på natta pga babyen, forhåpentligvis fullamme og håndtere en 2åring som mest sannsynlig blir litt sjalu ettersom han ikke tåler at mamma snakker med andre barn allerede, og alt med en samboer borte på reisejobb....
meeeen, det kan jo gå bra også!!;)

Gleder meg maaaaasse til fødsel!!! kjenner det kribler i hele meg når jeg tenker på det :)
Så gleder jeg meg til å amme igjen, forhåpentligvis ...
Som andre, gleder jeg meg ikke like mye til våkennetter. Er fortsatt mye oppe med tutta på 15 mnd, som svært sjelden sover hele natta uten å få tutt/melk på morgenen.

gleder meg til jul :)

Jeg gleder meg så vanvittig til den første puppen - den var magisk!!
(Hehe, dette hørtes vel litt rart ut, men det var så spesielt å få han på brystet etter fødselen..)
Og for ikke å snakke om de kommende ammestundene, da det er bare meg og babyen i hele verden..
Ellers gleder jeg meg til det meste!! Synes barseltiden var helt fantastisk!!

Jeg gleder meg masse masse til å kose med baby igjen. Snuse inn den herlige babylukten. Men også til alle de "nye" tingene som babyen skal. Alle første gang h*n gjør ditt eller datt

Gleder meg noe vanvittig til fødselen. Å føle at det er bare JEG i hele verden. Og når lille kommer ut, så skal jeg se på babyen, lukte, snuse og ta inn masse.
Gleder meg til å på nytt kjenne denne vanvittige overveldene kjærlighets følelsen og til å kjenne at det gjør vondt i hjertet for at VI to har nok en gang skapt noe så vanvittig vakkert sammen.
Gleder meg til å gå normalt igjen. Til å føle full av energi, og følelsen av å klare alt!
Gleder meg til å igjen høre knirking i fra vugga, når den lille ligger der, og er sulten.
Gleder meg til å våkne om natta, av at en bitte liten skatt er sulten
Gleder meg til å legge til puppen, og til å se babyen die, og bli stille.
Gleder meg til å se ansiktet til en pupp-mett baby, som tilfreds snur seg bort fra puppen, raper, fiser (og kanskje bæsjer litt) også sovner.
Gleder meg til å prøve tøybleier, og gleder meg til den sur søte lukta av baby bæsj på badet.
Gleder meg til pludring på badet. Maks kontakt mellom meg og barnet
Gleder meg til første gang babyen smiler, og til første gang den ler

Gleder meg til å få baby igjen - og alt som har med det å gjøre <3

Gleder meg til søndag da samboeren kommer hjem etter 6 lange uker borte. Å bli stella og dulla litt med igjen. Og ikke minst at vi skal fortelle om babynyheten til familien hans!

Så koselig tråd!
Jeg gleder meg til å se kjæresen min med den lille :) Det bare måååå bli perfekt <3

Back
Topp