-snartmammatil3-
Elsker forumet
Nå nærmer det seg innflytting i nytt hus. Er sååå spent! denne uka blir golvet ferdig lagt, trappen er levert men blir montert først på mandag/tirsdag, kjøkkenet blir levert på torsdag og badekar, toalett og dusj skal bestilles på mandag. Vi HÅPER å komme inn i slutten av februar.. Å jeg er såååå spent!! Gleder meg til jeg kan kokkelere på nytt kjøkken (det er et stooort tiltak på vårt nåværende kjøkken), bade i badekar, dusje i varmevatn (dårlig varmevatn her vi bor nå) og rett og slett bo i et varmt og godt isolert hus.. Aaaaah.. Sånn som det er nå så er det et stort ork å stå opp fordi det er så kladt i huset.. [8D] Gamle hus i et kaldt land er ikke noe særlig [8D]
Når vi først er komt inn i nytt hus kan jeg begynne å glede meg til at babyen kommer, nærmer seg med stormskritt det også[:D] Selv om jeg syns tiden har gått litt sent i det siste [8|]
Jeg skal ha nattevaktshelg denne helgen, så jeg satt oppe til 3 i natt som var for å snu litt på døgnet, å da satt jeg å såg gamle episoder av jormødrene på nett og gråt mine modige tårer ved hver eneste fødsel - hehe.. hormonell? Jeg? [8D]
Hva ser mai mammaene frem til for tiden?? Å hva skal dere i helgen?
Når vi først er komt inn i nytt hus kan jeg begynne å glede meg til at babyen kommer, nærmer seg med stormskritt det også[:D] Selv om jeg syns tiden har gått litt sent i det siste [8|]
Jeg skal ha nattevaktshelg denne helgen, så jeg satt oppe til 3 i natt som var for å snu litt på døgnet, å da satt jeg å såg gamle episoder av jormødrene på nett og gråt mine modige tårer ved hver eneste fødsel - hehe.. hormonell? Jeg? [8D]
Hva ser mai mammaene frem til for tiden?? Å hva skal dere i helgen?