Hva gleder du deg til?

-snartmammatil3-

Elsker forumet
Nå nærmer det seg innflytting i nytt hus. Er sååå spent! denne uka blir golvet ferdig lagt, trappen er levert men blir montert først på mandag/tirsdag, kjøkkenet blir levert på torsdag og badekar, toalett og dusj skal bestilles på mandag. Vi HÅPER å komme inn i slutten av februar.. Å jeg er såååå spent!! Gleder meg til jeg kan kokkelere på nytt kjøkken (det er et stooort tiltak på vårt nåværende kjøkken), bade i badekar, dusje i varmevatn (dårlig varmevatn her vi bor nå) og rett og slett bo i et varmt og godt isolert hus.. Aaaaah.. Sånn som det er nå så er det et stort ork å stå opp fordi det er så kladt i huset.. [8D] Gamle hus i et kaldt land er ikke noe særlig [8D]

Når vi først er komt inn i nytt hus kan jeg begynne å glede meg til at babyen kommer, nærmer seg med stormskritt det også[:D] Selv om jeg syns tiden har gått litt sent i det siste [8|]

Jeg skal ha nattevaktshelg denne helgen, så jeg satt oppe til 3 i natt som var for å snu litt på døgnet, å da satt jeg å såg gamle episoder av jormødrene på nett og gråt mine modige tårer ved hver eneste fødsel - hehe.. hormonell? Jeg? [8D]

Hva ser mai mammaene frem til for tiden?? Å hva skal dere i helgen?

Så spennende! [:D] Håper dere kommer raskt inn i det nye huset[:)]

Jeg skal til ei venninne etterpå, og regner med det blir litt vin til kvelds

Ha ei super helg alle sammen[:D][:D]

jeg gleder meg til termin på tispa som bærer på valpen vår [:D] og til å få tilsendt bilder av valpen [:D] og til vi kan hente valpen i påska [:D] og til jentetur til Trysil i mars [:D] og til å bli ferdig med den siste praksisperioden [:D] og til vår og sommer kommer for fullt [:D] og til 9.juni for da skal jeg levere bachelor [:D] og til sommer og sol og båtliv og jobbing og babymaking [:D][:D]

mamma og pappa har sølvbryllupsfest idag, så vi har vært og dekka border osv nå på formiddagen, og nå skal jeg steke eggerøre og legge det på fater samme laks og spekeskinke [:)] gleder meg til å feire mamma og pappa

Jeg gleder meg til å få ut alle håndverkere!! Så skal jeg nyte et langt og varmt bad på det nye badet våres! [:)] Og så gleder jeg meg til operasjon, noe jeg håper blir før 1.mai! Så kan jeg nyte sommeren og 100-årsdagen til oldemora til snuppa i august! [:D][:D]

Ser frem til å få ut knotten i magen[8D]
Og tiden etterpå

Ikke så store ting som skjer her i nær fremtid, men jeg gleder meg igrunnen litt til omtrent hver eneste dag jeg, en ny dag med familien min i helgene og nye utfordringer på jobb på hverdager. Ellers så synes jeg foreløpig at det er greit med vinter, vi synes det er gøy å prøve skiene litt i helgene, men jeg ser også frem til vår og sommer. Jeg gleder meg til eldstejenta sin bursdag i mars, jeg gleder meg til påske (som kommer omtrent rundt bursdagen min i år tror jeg), jeg gleder meg til bursdagen til vesla, 17. maifeiring og fridager i mai/juni, sommerferien og ikke minst turen vi har bestilt til Kreta når sommeren er på hell. Alltid noe å se frem til, synes jeg. [:D]

Gleder meg til juni og baby [:D]
Gleder meg til huset vårt blir ferdig, holder fortsatt på med murene så har en del igjen [8D]
Og ellers sommer og fint vær, forhåpentligvis!

Ikke lenge igjen for deg nå Arika! Lykke til [:D]
Har du bilder av huset Malin? Så spennende å se!

Herregud så deilig med en do som fyller sisterna sjøl!!! [:D][:D] Så nå er det bare å glede seg til resten av badet er ferdig, noe som skulle bli mandag eller tirsdag til uka! [:D]

ORIGINAL: xlissx

Gleder meg til juni og baby [:D]
Gleder meg til huset vårt blir ferdig, holder fortsatt på med murene så har en del igjen [8D]
Og ellers sommer og fint vær, forhåpentligvis!

Ikke lenge igjen for deg nå Arika! Lykke til [:D]
Har du bilder av huset Malin? Så spennende å se!

Oi.. såg ikke dette før nå [8D] Nei nå holder vi huset tett til brystet [8D] Vil ikke legge mer ut på nett, siden det nå er blitt litt mer vårt private hjem nå.. meen.. du skal ikke se bort i fra at det kommer nye bilder fra denne kanten når vi har flyttet inn, å da kan du jo se deler av omgivelsene [8D]

ORIGINAL: arika

Ser frem til å få ut knotten i magen[8D]
Og tiden etterpå

Back
Topp