Hva gleder du deg til??

WISH

Glad i forumet
Syns det ble litt deprimerende lesing om hva folk gruer seg til, så dermed hva gleder du deg til?? [:D]

Jeg er førstegangs, og må si jeg gleder meg til det meste! Til svangerskapet (med eller uten alle plager som følger med) til fødselen (ja, jeg er forberedt på smerte frå h******, men vi er da bygd for dette) til amminga (vondt-ja sikkert, brystbetennelse osv, men verdt det JA) Jeg forstår at det er mye plager knyttet til dette, men også mye spennende!

Ingen har samme opplevelser av et svangerskap og fødsel, og godt er det syns jeg.. Og om du har vært gjennom noe skremmende bringer det ingenting godt med seg å rippe opp i det..

Mest av alt gleder jeg meg til et helt nytt kapittel i mitt liv! Livet mitt kommer aldri til å bli det samme igjen (skremmende men spennende![:D])

Jeg gleder meg til kvalmen og uvelheten går over så jeg kan NYTE svangerskapet ! Forrige gang ville jeg bare ha det unnagjort å ha en baby i armene, men så svna jeg magen noe helt forferdelig etterpå.. Så denne gangen skal nytes. Så gleder jeg meg til ordinær UL, få vite kjønn og at alt er bra. Gleder meg til fødselen faktisk ! Og til at Elias skal bli storebror ! [:D]

Myyye mer jeg gleder meg til, men hvem gleder seg ikke over en liten baby ? [:D]

jeg gleder meg til de magiske 12 ukene er overstått. og jeg gleder meg til fødselen og amming og tiden etterpå. Jeg gleder meg til spark og livet i magen:)))[:D][:D][:D]

Gleder meg til ultralyd, for det er fantastisk [:)] Og til å kjenne spark og dult fra bebisen, den følelsen er så spesiell [:)]

Og jeg er spent på om denne barselstiden blir bedre, nå når jeg vet hva som venter [:)]

Gleder meg enormt til øyeblikket da babyen blir plassert på brystet mitt og jeg glemmer all verdens smerte [;)] Det er øyeblikk man alltid husker. Og så gleder jeg meg til den første ultralyden og jeg gleder meg til å fortelle barna mine at de skal få en søster eller bror.

Jeg gleder meg til:

1. Kvalmen går over
2. Den "ekte" babymagen dukker opp:-) Da er det litt mer tydelig at det er noe inni der...
3. Gleder meg faktisk utrolig nok til fødselen:-)
4. Til å se hvor flink storesøster A vil bli:-)

ORIGINAL: Pandore

Gleder meg enormt til øyeblikket da babyen blir plassert på brystet mitt og jeg glemmer all verdens smerte [;)] Det er øyeblikk man alltid husker. Og så gleder jeg meg til den første ultralyden og jeg gleder meg til å fortelle barna mine at de skal få en søster eller bror.

Signerer denne!!! FANTASTISK følelse!!!

Jeg gleder meg til ordinær UL
Jeg gleder med til å se den lille for aller første gang
Jeg gleder meg til å se tårene i øyekroken til mannen min når han ser den lille for første gang
Jeg gleder meg til å vis den lille til storebror Linus
Jeg gleder meg til å fortelle Linus at han skal bli storebror
Jeg gleder meg til å kjøpe små søte klær, og si: "nei, de skal ikke pakkes inn" når de spør, "de skal til denne", og peke på magen
Jeg gleder meg til 2. trimester hvor jeg endelig kan slappe av

Jeg gleder meg til å kunne fortelle at jeg er gravid. Det er så slitsomt å holde det hemmelig når en har lyst å rope det ut til alle Jeg gleder meg til ultralyd og at samboer skal være med. Jeg gleder meg til å kjenne at det sparker inni magen min. Jeg gleder meg til å bli mamma

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Jeg er kanskje litt rar, MEN fordi jeg fucka opp amminga sist, så gleder jeg meg til å bevise for meg selv, og de rundt meg (som måtte bry seg om det), at jeg kan få det til [;)]
Så gleder jeg meg til å ultralyden.
Gleder meg til å stelle istand (sove)rom til den lille, men også til Andrea [;)], i "nytt" hus.

Da er jeg også rar, for jeg skal også vise at denne gang SKAL jeg få det til!!og så er det så koselig å amme, så jeg gleder meg masse til det![:)]
Gleder meg også til fødselen egentlig, selv om første var ganske ille. Og så gleder jeg meg til dagene på sykehuset[:)]

Gleder meg til å fortelle alle at vi skal ha en til... til magen kommer, til ultralyd, til å fortelle kommende storebror. Gleder meg til å nyte svangerskapet, og gleder meg til fødselen. Gleder meg til å få den lille på brystet, og til å ha en bitte liten bebi i armene..... Masse å glede seg [:)] Klar for å nyte alt for rimelig sikker på at d ikke blir flere...

jeg gleder meg til:
å få magen
å kjenne spark
å få vite kjønn
å få holde babyen min for første gang
å snuse inn den gode babylukten

å, er så mye!

åhh, det er så mye.
Gleder meg til magen sier "jeg er gravid-ikke feit", selv om jeg strutter og later som det er "stor-baby-mage" :P
Gleder meg til kjøpe mer klær.
Få på plass sengen som vi skal bestille, kjøpe barnevogn, UL-timer, Julaften! (Gleder meg syyyykt til julaften), bursdagen min i Januar:P, fødsel i mars, dagene på sykehuset, hjemreisen, første natten hjemme..
Nei, jeg gleder meg til alt!! absolutt alt.
Gruer meg nok til fødsel, siden jeg er førstegangs, men håper og regner med at det går greit=)

Jeg gleder med aller mest til de 12 første ukene er overstått, og jeg endelig kan senke skuldrene- hvertfall til en viss grad :) Og jeg gleder meg til magen begynner å vokse, det første tegnet til at det er liv der inne, til det første sparket, til å gå høre hjertelyden og selvfølgelig se det lille mirakelet på ultralyd! Jeg gleder meg til det meste, enkelt og greit :)

Jeg er førstegangsfødende, og kommer ikke helt over at jeg er så heldig å ha et lite nurk i magen. Ser aller mest frem til å ha babyen min i armene mine :)

Jeg gleder meg til:

~ Å komme over 12 uker
~ Å kjenne liv for første gang
~ UL og mannens reaksjon på den
~ Å fortelle poden at han skal bli storebror, for han ønsker seg så en baby
~ Å ENDELIG få pakke en sykehusbag. Det kommer jeg til å stooorkose meg med lenge Rakk det ikke sist.
~ Å gjøre klar klær og utstyr. Jeg er en real rede-bygger!!
~ Å få se den lille for første gang

ORIGINAL: 2prinsesserogbim

jeg gleder meg til de magiske 12 ukene er overstått. og jeg gleder meg til fødselen og amming og tiden etterpå. Jeg gleder meg til spark og livet i magen:)))[:D][:D][:D]

signerer denne jeg[:D]

ORIGINAL: Pandore

ja den følelsen er magisk!

Gleder meg til ul.
gleder meg til å høre hjertet for første gang.
gleder meg til å fortelle til familien at et nytt tilskudd er på vei[:D]
gleder meg til første spark.
gleder meg til å få en liten baby kul..
masse jeg gleder meg til..

Gleder meg til
  • UL
  • å kjenne spark
  • handle litt
  • det øyeblikket at babyen kommer ut, den følelsen i det den sklir ut og når den (forhåpentligvis) blir lagt på magen din rett etterpå 
  • tida som følger etterpå (i allefall om det går like greit som med førstemann)

Gleder meg til:

[:)] Være forbi 12 uker og fortelle det til alle sammen
[:)] Få ordentlig babymage
[:)] UL og få vite kjønn
[:)] Spark og bevegelser
[:)] Fødselen
[:D] Få møte lille nurk
[:)] Ammingen og tiden som følger

Back
Topp