Hva gleder du deg til? (gravid edition)

Tekopp

Forumet er livet
Septembergull'17
Februarbarna 2020
Stjerneskuddene 2024
Hva gleder du deg til i resten av svangerskapet?

Så de hadde en slik tråd i oktobergruppa, og syns det var så fint med litt positivitet :)

Jeg gleder meg masse til jeg kjenner at den lille beveger seg, og til storesøster får vite hemmeligheten vår:Heartred

Til 3 april! Da får vi kanskje vite kjønn! Og så gleder jeg meg til å komme lenger ut i svangerskapet, så vi kan forberede hus og hjem til den lille

Gleder meg veldig mye til å fortelle ungene og familie at vi er gravide. [emoji2]
At magen vokser og at jeg kan kjenne bevegelser [emoji173]

Masse å glede seg til! Her er det jeg kommer på akkurat nå:
Gleder meg til første ul, få synlig bekrefta at det er en baby i magen!
Gleder meg til å forklare guttungen at det er en baby i magen til mamma!
Gleder meg til det begynner å vises, og man kan gå å strutte!
Gleder meg til vi skal fortelle det til venner og kolleger!
Gleder meg til å kjenne sparkene og at mannen og guttungen kan kjenne bevegelser!

Last edited:
Gleder meg til å kjenne bevegelser der inni og til magen ser ut som en gravid mage [emoji173] Gleder meg til å fortelle det til alle og spesielt sønnen min. Gleder meg til å ligge i sofaen med mannen min og gutten min som skal kjenne bevegelsene til den lille

Gleder meg til ultralyd og å få det skikkelig bekrefta på "ekte".

Gleder meg til det er en babykul og ikke bare luft.

Og gleder meg til å ikke måtte stresse over hvordan magen ser ut når jeg går i bikini i sommer [emoji16]

Gleder meg til kraftigere spark ( kjente bebien for første gang i går ) . Gleder meg til oul. Gleder meg til å fortelle barna om lillesøster/lillebror. Gleder meg til å innrede babyrom. Gleder meg til den spennende tiden like før fødsel når man lurer på når det skal skje.

Gleder meg til å se hvor mye nurket har vokst når vi skal på ny tul til torsdag.
Gleder meg til å få ordentlig babykul.
Gleder meg til å kjenne bevegelse for første gang.
Gleder meg til å ordne med alt vi trenger til lille nurket.
Gleder meg t.o.m til fødselen og til vi får sett og holdt mirakelet vårt [emoji173]
Gleder meg vist stort sett til alt [emoji4]

1. Gleder meg til å se hvor mye nurket har vokst når vi skal på ny tul til torsdag.
    Gleder meg t.o.m til fødselen og til vi får sett og holdt mirakelet vårt [emoji173]
    Gleder meg vist stort sett til alt [emoji4][/QUOTE

Kan signere deg jeg;)

Gleder meg til å se hvor mye nurket har vokst når vi skal på ny tul til torsdag.
Gleder meg vist stort sett til alt [emoji4]
Som jeg skulle sagt fet selv [emoji3]

Gleder meg til å kjenne bevegelsene til lille i magen :) gleder meg til å fortelle det til familie og venner etterhvert. Gleder meg til ordinær ultralyd. Gleder meg til å begynne å forberede klær og ting til lille. Og gleder meg selvfølgelig til fødselen er over og vi får møte det lille vidunderet :)

Gleder meg til jeg gleder meg over graviditeten. Etter den prosessen jeg/vi har vært gjennom, er jeg overraska over hvor negativ og sur og sint jeg er. Føler meg veldig deprimert og det går veldig utover 3 åringen og samboer. Jeg orker ingenting og vil ingenting. Lunta er så kort at jeg skremmer meg selv:(

Gleder meg til første trimester er over og jeg slipper konstant reisesykefølelse :) Gleder meg til bevegelser, høre hjertelyd og etterhvert OUL når vi endelig får sett lillegull :) Gleder meg til gravidmage! Og gleder meg sånn til å se hvordan storebror reagerer på det hele etterhvert. Han er bare 8mnd, så han blir nok ikke å skjønne så mye. Men hvem vet?

Gleder meg til å kjenne de første skikkelige sparkene, og så gleder jeg meg til ultralyd i uke 12, 17 og 24 :)

Gleder meg til TUL på tirsdag. Til ordinær ul og å få vite kjønnet.. gleder meg til svigermor sin reaksjon gleder meg til fødselen er over.. og lille gull kommer ut❤️❤️

Mye er nevnt men jeg skriver litt likevel :)

Gleder meg til å komme over 12 uker slik at det føles tryggere og vi kan begynne å fortelle til familie og venner! Også gleder jeg meg til å kunne kjøpe litt små, fine klær og annet utstyr :-) Og planlegge barnerom, se på vogn og bilstol og alt det andre. Veldig mye å se frem til :)

Sommerkroppen 2017 blir en litt alternativ variant!:)

Back
Topp