Hva gleder du deg til etter babyen er født? ❤️

Pinkytiger

Flørter med forumet
Septemberbarna 2019
Hei jenter
(Slett gjerne hvis vi allerede har en sånn tråd.)

Jeg vil gjerne at vi deler hva vi gleder oss til etter babyen er født, kjenner det trengs når det butter litt imot. Jeg kan gjerne starte:
- få baby på brystet
- første møte mellom baby og storesøstre
- få kroppen min igjen
- løpe
- kos med rødvin
- alt det første med baby
- bli kjent med baby

4 trimester er heavy, men så viktig for meg å huske på alt det fine også

Gleder meg til å slippe tett nese, treg mage, å ikke kunne snu seg i senga uten å våkne, og forhåpentligvis klare å sovne lettere hver gang jeg våkner på natta pga hormoner som kommer med amming. Spekeskinke og sånne ting står ganske høyt på lista her. Samme med kaffe og cola zero, uten å måtte tenke så mye på koffeininnholdet. Og selvfølgelig å møte babyen og oppleve alt det nye :Heartblue

Jeg gleder meg mest å føde han og ta imot han selv, få han på meg, kose, susse, lukte, la han treffe storesøster, møte han, bli kjent. Gleder meg til vi endelig er komplett. Lakris, salami, alkohol. Gleder meg å kunne trene, gleder meg å ikke tisse heletiden.

Grugleder meg å se om han får samme vansker som søsteren sin, eller om han slipper unna. Gruer meg å aldri gå gravid mer, men kjenner meg nogenlunde ferdig, helsa først.

- Ikke kort tid etter fødsel, men gleder meg å starte skape tradisjoner som familie.

- Gleder meg å være i nyfødtbobla. Endelig se føttene hennes som jeg kjenner sparke i magen.

- Gleder meg litt å få kroppen min tilbake, selvom jeg setter pris på gravidkroppen min. Ikke føle meg like begrenset i egen kropp, og ha mer overskudd til å yte mer blir nok deilig!

- Spise lakris med umåte etter ammeslutt engang.

- Høre hennes babylatter! :love7

Hei jenter
(Slett gjerne hvis vi allerede har en sånn tråd.)

Jeg vil gjerne at vi deler hva vi gleder oss til etter babyen er født, kjenner det trengs når det butter litt imot. Jeg kan gjerne starte:
- få baby på brystet
- første møte mellom baby og storesøstre
- få kroppen min igjen
- løpe
- kos med rødvin
- alt det første med baby
- bli kjent med baby

4 trimester er heavy, men så viktig for meg å huske på alt det fine også

Jeg gleder meg veldig til å møte den lille skapningen som gror inni meg. Å se samboeren min bli pappa. Gleder meg helt vanvittig til å bare være i koselig og slitsom babyboble når det er vinter ute og jeg bare kan bli inne i varmen med god samvittighet. Gleder meg også masse til våren og trilleturer og kose meg ute. Og rødvin!

Gleder meg også veldig til å gå ut i juleferie og vite at det er et år til jeg skal tilbake på jobb :greet008 Såfremt hun holder seg inne til januar gleder jeg meg også til en veldig koselig jul med familie og forventninger og kos :love7

Gleder meg til å få igjen pusten , kroppen og se Hufsa når jeg barberer meg . Sove …den kan faktisk være litt skummel å nevne , men å snu seg i senga uten å bruke sju kvadrat på det …

Et glad iskald hvitvin hadde ikke gjort noe eller en iskald øl :dance011

Gleder meg til å sniffe baby :Heartred:dance008

Gleder meg til å bli kjent med et vesen jeg har ruga på i nesten 10 mnd .

Se møte med søsken:Heartred spesielt minste .

Gleder meg til søte Teddy dresser .

Den spekeskinka skal jeg gnavle av som en huleboer :cheers

Man gleder seg på en helt annen måte med nr 4 enn med nr 1 , merker at jeg er mye mye tryggere , selvsikker, tar ting som de kommer , gidder ikke planlegge masse osv, men kroppslig så er det å gå i andre klær og det å bevege seg mer lett og elegant uten å høres ut som du har blitt jaget av en morder med motorsag , hver gang man skal forflytte seg :hilarious:

Back
Topp