Hva gleder du deg til å spise når babyen(e) er ute?

Jeg vurderer nesten å ha med brie og spekeskinke i fødebagen! Jeg gleder meg helt vilt til å spise ost igjen! Jeg måtte faktisk gråte en skvett her en kveld fordi jeg hadde tenkt å sende mannen på butikken for å kjøpe brie, spekeskinke, ruccolasalat og cherrytomater, men så kom jeg på at jeg ikke kunne spise det.. Bruker å snackse det på kveldene, ruller brie, salat og tomat inn i en bit skinke... Ja, det gleder jeg meg til! Og så gleder jeg meg til en liten kaffebaileys etterhvert :) Forrige gang hadde mamma med spekeskinke på føden til meg.. =)

Åhhh! SPEKEMAT! Og ikke minst en biff som ikke er stekt til konsistensen av en gammal skosåle ;)

Spekemat!!! Skal ha et fenalår på sykehuset!!!!
Og ost :)

Spekeskinke, myke oster og kjøtt som ikke er gjennomstekt mmmmmmmm :)

Salami og ristet skive med White Castello ost.

Her har gutta hatt dilla på salami de siste par mnd og det har vært hardt og smøre til de og ikke til meg!

Jeg gleder meg sånn til rakafisk:) Bruker å spise det hvert år på bursdagen min + lille julaften, men jeg greier på mystisk vis å være gravid de dagene.. BLÆ! Skal få foreldrene mine til å ta av litt rakafisk til meg som jeg kan spise når jeg kommer hjem fra sykehuset ;)

SPEKEMAT og RÅTT KJØTT XD Eller ikke direkte rått , men ikke død stekt kjøtt iallefall

Back
Topp