Hva gleder du deg mest til?

Julilykke-17

Forumet er livet
Julibaluba 2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Som overskriften sier, hva gleder du deg mest til etter fødsel, utenom det åpenbare som å møte baby osv.

Jeg gleder meg til å kunne sove på magen, kunne bevege meg uten å lage lydeffekter og ei kald øl når den tid kommer. Av alle ting man kan crave så er iskakd corona med lime øverst på lista for tida:hilarious: kjipern når jeg vet at det enda er lenge til det blir aktuelt pga amming!
 
Samme her - sove på magen!
Og ellers gleder jeg meg til å begynne å trene igjen, kunne bevege kroppen normalt både på natt og dag, drikke et glass øl/vin for kosens skyld og spise salami :p OG kunne barbere meg på nedre kroppsdel igjen :woot:
 
Last edited:
Har hatt så sykt lyst på salami og spekeskinke i det siste så akkurat nå må det være det..
 
Gleder meg til å spise fårepølse, ta meg et glass vin,
Ja bare kose meg. Er mye jeg har lyst på av spekemat osv. Tror ikke det blir så mye amming, fikk det ikke til sist, da bruke jeg mange mnd, og synes det var et skikkelig slit. Hvis det går heilt topp, hvis ikke så er det hellt fint det og. :)
 
Gleder meg til å spise fårepølse, ta meg et glass vin,
Ja bare kose meg. Er mye jeg har lyst på av spekemat osv. Tror ikke det blir så mye amming, fikk det ikke til sist, da bruke jeg mange mnd, og synes det var et skikkelig slit. Hvis det går heilt topp, hvis ikke så er det hellt fint det og. :)
Bare ha i bakhodet at det svært sjelden går «helt topp» med ammingen de første ukene.
Det er vel egentlig unntaksvis...
 
Forhåpentligvis kunne gå mer enn 50 meter uten smerter... Og strandamør!
 
Begynne å trene styrke, sove på ryggen, spise salami, spise sushi, spise rødt kjøtt, drikke væske uten å fly på do etter 10 minutter, spise mat uten å måtte på do før, under og etter måltidet. Slippe smerter i bekken og rygg!
 
Hmm blank :wideyed:
 
Spise salami. Gleder meg egentlig til å ikke være gravid lenger, ha overskudd, og slippe at alt skal være så tungt
 
Gleder meg til å brenne disse støttestrømpene!!!! Kunne løpe runden min rundt elva på 11km!!!
Å drikke hvitvin!!
 
Kunne ligge på magen igjen, bli lettere og trene mer som jeg selv vil. Spise salami og alt annet jeg unngår nå i svangerskapet. Kunne ta på sko uten å holde pusten! Og til å bruke vanlige klær igjen. Og ikke minst shave meg uten å måtte stå i alle mulige posisjoner for å få det til. Forhåpentligvis slippe å løfte på magen for å kunne se noe som helst.. :joyful:
 
Gleder meg til å sitte nærme spisebordet igjen og å slippe halsbrann!
 
Gleder meg til ikke å ha halsbrann, og til å ikke ha forferdelig kløe overalt :dead: Skriver også under på dette med shaving :hilarious:
 
Back
Topp