Hva gleder du deg MEST til...

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Etter fødselen?
Er det sekunden bebis(ene) kommer ut, og du får han, hun eller dem på brystet..?
Er det første bleieskiftet?
Lukten av nyfødt bebis?
Frste trilleturen..?

Eller noe annet..?

HVa gleder du deg MEST til1?! :D

Det blir vel lukta av baby tenker jeg, barseltida blir ikke regnbuer og fioler etter et ks

Lukta av baby skjønte aldri jeg helt:P Men varmen av baby! Den er jeg med på. En sånn varm liten bylt på brystet.

Jeg gleder aller mest til etter fødsel, når jeg har kommet opp på barsel, jeg har fått dusje og jeg får tid for meg selv så jeg kan se på hver lille millimeter av den lille kroppen og liksom være bare oss to litt:-)

Jeg er LIVREDD for et nytt oppholdt på nyfødtintensiven, så jeg gleder meg til jeg "får" ungen, altså at jeg kan ta den med meg hjem..

Aller mest gleder eg meg til første møtet mellom storebror og Knøtteliten. :)

Gleder meg til første møtet mellom vesla og knøttet.
Aller mest gleder jeg meg til å få kroppen min tilbake for meg selv, men det blir ikke før etter amming :P

Å få lillemann opp på brystet for første gang, kjenne varmen fra han. Husker ennå følelsen av den nye, ferske babyen sist. Magisk. Og så gleder jeg meg til det første møtet mellom brødrene.

Lukta av baby skjønte aldri jeg helt:P Men varmen av baby! Den er jeg med på. En sånn varm liten bylt på brystet.

Jeg gleder aller mest til etter fødsel, når jeg har kommet opp på barsel, jeg har fått dusje og jeg får tid for meg selv så jeg kan se på hver lille millimeter av den lille kroppen og liksom være bare oss to litt:-)

Denne er jeg enig i :)
Å være alene med baby etter fødsel/ks og se på en liten klump med rein perfeksjon liggende å sove i armene mine. Ingen bekymringer, ingen gjøremål, bare nyte hvert minutt.

Årh, blir babysyk :P

Gleder meg også til å komme hjem til storebror og nyte dagene med to små.. som sikkert ikke blir så idyllisk som jeg ser for meg :P

Denne er jeg enig i :)
Å være alene med baby etter fødsel/ks og se på en liten klump med rein perfeksjon liggende å sove i armene mine. Ingen bekymringer, ingen gjøremål, bare nyte hvert minutt.

Årh, blir babysyk :P

Gleder meg også til å komme hjem til storebror og nyte dagene med to små.. som sikkert ikke blir så idyllisk som jeg ser for meg :P
Tror jeg ble babysyk sånn ca nå jeg også!!! ❤️ Gud så heldige vi er!!

Jeg gleder meg først å fremt stil å få vite om det blir jente eller gutt :p

Så gleder jeg meg til å se gleden til bf, han er så nydelig med barna <3

Så gleder jeg meg til å klare å sette meg opp å kunne holde h*n i armene mine uten ledninger og ting å bare bli kjent.. (siste var på intensiven etter de nekta å høre på meg da jeg sa jeg synes han var for lilla.. Endte med cpap for pustehjelp når de endelig hørte på meg, å da takkla ikke lungen det, så de punkterte ene lungen hans.. :/ ) (så denne gangen skal de få sjekke 2 ganger for mye enten de vil eller ikke! )

Også gleder jeg meg til jeg klarer å komme meg opp av senga uten å må ha hjelp.. (skal ha KS, å det verste er det å være avhengig av andre for å kunne røre meg... :/)

Ååå ja, å vise h*n frem, trenger ikke være frivillig, men alle smelter av å se en liten baby :p er så gøy å se gleden til folk når de ser en liten <3

Å få se han og kjenne han inntil meg, og bli kjent med denne nye lille gutten vår:) og ikke minst til å være ferdig med fødsel!

Back
Topp