Hva gleder du deg mest til?

Fiolia

Flørter med forumet
I tillegg til å bli mor og få møte sitt søte lille barn, så er det en hel del andre ting jeg gleder meg til etter svangerskapet.

Blandt annet:

- Å slippe å stå opp kl 2 og igjen kl 6 for å tisse
- Å slippe å måtte stormspise frokost pga kvalme og sult
- Å kunne bøye meg når jeg mister noe på gulvet, tar på sokker og sko
- Å klare å lukke igjen jakka ( ! ) Slippe å bruke mannens jakke
- Å kunne gå lengre turer. Stort savn!
- Å kose seg med et glass vin (selv om dette ikke har vært et stort savn, så gleder jeg meg til jul hvor jeg kan nyte et glass til julemiddagen f.esk)
- Å trene (Har måttet kuttet helt ut når bekkenet slo seg vrangt)
- Å kunne spise salami

Hva ser du fram til?

(Må bare få påpeke at dette ikke er ment som et "klage over svangerskapsplager"-innlegg. Det er litt humoristisk ment. Å være gravid er kjempekjekt :) Men det skal bli greit å komme tilbake til det normale igjen)

- trene
- lange gåturer med bikkja (og barnevogn, gitt)
- ikke ha dårlig samvittighet når jeg spiser snop
- rakfisklag!
- bli kvitt magen.. det er ille i veien nå

-gå tur (bekkenløsning)
-bære sønnen min på to
-bekkenplager
-ikke så sinnsykt trøtt hele tiden
-kose masse med en ny liten tass:)
-spekeskinke

Jeg gleder meg masse til: - å våkne av lillemor på natten, og ikke trangen for å tisse. - å gå i dongeribukse. - å spise spekemat. - å kose meg med et glass vin sammen med min kjære. - å ikke minst! Sexlivet! Høres kanskje rart ut for noen, men jeg gleder meg til at jeg kan se på han og kysse han uten at magen er i "veien" :-)

- gå tura (bekkenløsning)
- kunne plukke opp ting fra golvet
- gjere husarbeid uten å måtte ha hjelp av mannen
- ta på seg sko uten problem (blir stort sett slippersa no)
- sleppe å våkne fleire ganga om natta for å måtte gå på do

Rett og slett fungere "normalt" igjen :)

Det jeg gleder meg aller mest til er å kunne gå med fine klær som passer til kroppen.. Dette svangerskapet har jeg vært overfølsom i mageregionen og ingenting skal stramme der. Syntes alt ser ut som telt på meg ;)

Jeg hadde denne facebookstatusen for noen uker siden, tror den dekker det meste:

"Er da per definisjon høygravid for første gang i mitt liv. Og det går da greit det (selv om jeg gleder meg til å kjøpe normale klær, gå i høye hæler, ligge på magen, drikke rødvin og spise muggost og spekemat, gå fortfortfort uten vondt, ikke grine annahver dag, drikke masse kaffe og ikke minst ....!)"

Og selvfølgelig kose baby <3

SÅ ENIG, salami, vin, og ikke minst få bestemme over sin egen kropp igjen! 

Fiolia skrev:
I tillegg til å bli mor og få møte sitt søte lille barn, så er det en hel del andre ting jeg gleder meg til etter svangerskapet.

Blandt annet:

- Å slippe å stå opp kl 2 og igjen kl 6 for å tisse
- Å slippe å måtte stormspise frokost pga kvalme og sult
- Å kunne bøye meg når jeg mister noe på gulvet, tar på sokker og sko
- Å klare å lukke igjen jakka ( ! ) Slippe å bruke mannens jakke
- Å kunne gå lengre turer. Stort savn!
- Å kose seg med et glass vin (selv om dette ikke har vært et stort savn, så gleder jeg meg til jul hvor jeg kan nyte et glass til julemiddagen f.esk)
- Å trene (Har måttet kuttet helt ut når bekkenet slo seg vrangt)
- Å kunne spise salami

Hva ser du fram til?

(Må bare få påpeke at dette ikke er ment som et "klage over svangerskapsplager"-innlegg. Det er litt humoristisk ment. Å være gravid er kjempekjekt :) Men det skal bli greit å komme tilbake til det normale igjen)

Kunne spise uten å få halsbrann
Greie å barbere meg nedentil
Knytte skoene mine uten problem
Sove på magen!!
Spekemat
Myke oster og ett glass rødvin !!!

Jeg signerer ALLE punktene! Hehe

Back
Topp