Hva gleder du deg mest til når babyen kommer?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Å se første møte mellom storesøster og lillesøster. :)

Første møte mellom storesøster og lilleknøttet. Spent på hvor mange likheter det er mellom dem :Heartred

Å holde han i armene og kose. Jeg gleder meg også veldig til at førstemann skal holde han:)

Gleder meg til å bli tobarnsmamma, se hvordan storebror reagerer, ha en baby i hus igjen! All kos, ære en familie og bare nyte tiden :D

Første møtet mellom storesøster og den lille. Hun har lengtet etter søsken i 4år nå.

Og endelig gjøre familien komplett, føler det mangler en eller to.

Det å endelig bli foreldre - på alle måter <3

Det å skulle se første møte mellom storebror og lillesøster eller lillebror gleder jeg meg veldig til:) Gleder meg også til alt som følger med når man får en baby, kosingen, permisjonstiden og trilleturer;)

Babykos og amming, og søskenreaksjon [emoji173]

Først og fremst: det å føde!! Ååh, gleder meg [emoji173]️ Ellers: det å se henne, hvordan hun ser ut, om det er noen likhetstrekk mellom hun og storebror. Er også veldig spent på å se hvordan storebror vil reagere. Han er bare 12 mnd da, så får nok litt dårlig samvittighet ovenfor han. Blir koselig med nyfødttiden igjen.

Gleder meg mest til at jordmor forteller hva det ble :) videre utover det så gleder jeg meg til alle småe ting som amming, lukten av babyen, vise store søsken vårt nye familie medlem, trilletur, bading og stell og kosestund :D

Å ha ho trygt og god i armene mine etthvert vi mistet lillesøster i fjor. Men gleder meg mest til å se hvordan store søsken skal reagere [emoji173]

Jeg gleder meg til å få se, lukte og holde barnet mitt. Att vi blir en komplett familie! Jeg er allerede så stolt :) <3

Back
Topp