Hva gleder du deg mest til i svangerskapet?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Nå som den positive testen er i biks er det brått andre ting jeg gleder meg til i svangerskapet! UL, de første sparkene, pusle med babytøy, leke med navnevalg, dele hemmelugheten med andre mennesker vi er glade i! Hva med deg, hva gleder du deg til?
 
Å herlighet, jaaa, alle de tingene du nevner! Ul, spark, babytøy, fortelle det.. Som jeg gleder meg... Enda mer spennende nå når jeg er andregangs og vet hvor stort og fantastisk alle de tingene er! Og ikke minst gleder jeg meg til det øyeblikket fødselen er over, og jeg får babyen opp på brystet.. *sukk*.. Men såå mye å kose seg med før den tid, og skal passe på å nyte hvert steg av det, for jammen går 9 mnd fort:)
 
Ja- håper jeg koser meg og roer meg til mer ned denne gangen. Farta fælt de andre gangene og ikke minst jobbet endel- det skal jeg ikke denne gangen! Husker så spennende det var de gangene kynnerne ble sterkere og man lurte på om det var noe i gjerdet- men så stopperdet... Fødselen derimot- har jeg delte meninger rundet kjenner jeg. Styrtfødsel sist med en stoor gutt- så sannsynsligheten for KS er stor, men det er jeg litt i mot..... Så tiden får vise.
 
Off jeg syns eeegentlig det er/var grusomt å være gravid, liker det egentlig ikkje i det hele tatt!!! Selvfølgelig positive ting ved det imellom men syns det er dritt å gå gravid ;-)
 
Vi har bestemt at dette blir vårt siste barn, siden vi har 2 fra før. Derfor har jeg planer om å kose meg med svangerskapet denne gangen. Jeg har ikke hatt noe i mot å være gravid tidligere heller, men denne gangen skal jeg virkelig prøve å nyte det siden jeg ikke kommer til å oppleve det igjen. Jeg gleder meg spesielt til å fortelle nyheten til de kommende storesøstrene, og å dele spark, babytøy shopping og forberedelser med dem. Jeg håper de kommer til å synes det er moro å få lov til å ta del :)
 
Vi har bestemt at dette blir vårt siste barn, siden vi har 2 fra før. Derfor har jeg planer om å kose meg med svangerskapet denne gangen. Jeg har ikke hatt noe i mot å være gravid tidligere heller, men denne gangen skal jeg virkelig prøve å nyte det siden jeg ikke kommer til å oppleve det igjen. Jeg gleder meg spesielt til å fortelle nyheten til de kommende storesøstrene, og å dele spark, babytøy shopping og forberedelser med dem. Jeg håper de kommer til å synes det er moro å få lov til å ta del :)
 


Elewyn skrev:
Vi har bestemt at dette blir vårt siste barn, siden vi har 2 fra før. Derfor har jeg planer om å kose meg med svangerskapet denne gangen. Jeg har ikke hatt noe i mot å være gravid tidligere heller, men denne gangen skal jeg virkelig prøve å nyte det siden jeg ikke kommer til å oppleve det igjen. Jeg gleder meg spesielt til å fortelle nyheten til de kommende storesøstrene, og å dele spark, babytøy shopping og forberedelser med dem. Jeg håper de kommer til å synes det er moro å få lov til å ta del :)



Det kommer de kommende storesøstrene garantert til og like :-) det er såååå gøy å få vite å ta del :-) Her kommer den kommende storebroren til å hyylgråte når vi forteller han det.. Han er nemlig veeeeldig bestemt på at vi skal hvertfall ikke få baby, for den kommer til og spise opp lekene hans å rote på rommet han ;-) han blir på gråten bare vi nevner baby, men håper det går seg til ;-) tror han er litt bortskjemt som enebarn å liker seg egentlig veldig godt med og ikke dele mamma og pappa ;-)
 


Elewyn skrev:
Vi har bestemt at dette blir vårt siste barn, siden vi har 2 fra før. Derfor har jeg planer om å kose meg med svangerskapet denne gangen. Jeg har ikke hatt noe i mot å være gravid tidligere heller, men denne gangen skal jeg virkelig prøve å nyte det siden jeg ikke kommer til å oppleve det igjen. Jeg gleder meg spesielt til å fortelle nyheten til de kommende storesøstrene, og å dele spark, babytøy shopping og forberedelser med dem. Jeg håper de kommer til å synes det er moro å få lov til å ta del :)



Det kommer de kommende storesøstrene garantert til og like :-) det er såååå gøy å få vite å ta del :-) Her kommer den kommende storebroren til å hyylgråte når vi forteller han det.. Han er nemlig veeeeldig bestemt på at vi skal hvertfall ikke få baby, for den kommer til og spise opp lekene hans å rote på rommet han ;-) han blir på gråten bare vi nevner baby, men håper det går seg til ;-) tror han er litt bortskjemt som enebarn å liker seg egentlig veldig godt med og ikke dele mamma og pappa ;-)
 
gleder meg til uke 12 er overstått :) , ul,kjenne liv inne i magen og få babymage og bli kvitt kvalmen forhåpentligvis rundt uke 12 eller før sånn som sist :)
 
åhh, jeg gleder meg til alt det dere har skrevet!! kjente at jeg fikk sommerfugler i magen når jeg leste det:):) siden dette er min første graviditet er jeg så utrolig spent!!

gleder meg mest til jeg er noen flere uker på vei, å sjansen for SA minkes. er så fryktelig redd for å miste spiren...tenker på det hele tiden!!:( noen som har noen gode råd for å sende disse dumme tankene bort!?
 
Jeg gleder meg til å fortelle barna på 4 og 6 år..:) For de har lyst å ha en baby i hus:))
Så gleder jeg meg til å dele nyheten med familie og venner:)) Siden det er barn nr 3...så klarer jeg å holde meg til ca juletider......tror jeg:) Viss ikke det blir en tidlig UL da:)

Gleder meg nesten over å være småkvalm..veeeeeeldig trøtt og ømme pupper:) For det er gode tegn:))) Skal nyte hele denne tida:))) 

Gleder meg til ultralyd..:) Kjenne spark og få en voksende mage:))) 

Til dere som bekymrer dere! Nyt tida......ikke gå å være bekymret hvis det ikke er grunnlag for det...Jeg var så bekymra når jeg skulle ha eldstemann..klarte ikke glede meg før jeg hadde vært på UL.. bare dumt..greitt å vere forberedt på at muligheten er der for at noe er galt...men ikke vere konstant bekymra
 
Back
Topp