Hva gleder du deg mest til i graviditeten ?

<3 BAMBINO E>

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Noen som har gjort seg opp tanker her ? Samme om du er førstegangs- eller du har barn ifra før.

Jeg gleder meg veldig til å kjenne liv og til at magen blir så stor at man ser at jeg er gravid og ikke bare har gitt f.. i vekta ,) hehe.. Og så gleder jeg meg til å dra på Sivert Høyem konsert i Operaen i april +++

Til jeg kjenner liv<3 handlinga ig tiø vi skal gjøre klary til ankomst;)

Jeg håper også at jeg kommer til å føle meg like flott som sist! Har faktisk aldri vært så fornøyd med kroppen min som jeg var under forrige graviditet:)

Jeg gleder meg til å ligge våken i de små nattestimer og kjenne på sparkene fra småen :)
Gleder meg også til å strutte rundt med magen i sommer. Håper den blir like fin som sist, og at strekkmerkene holder seg borte også denne gangen :)

Gleder meg veldig til og kjenne liv og når magen er stor og alle kan se at jeg er gravid!!

Til det er over :p Gleder meg stort til vannet går og første rie tar tak :)

Jeg gleder meg til å gifte meg (selv om det har nada med babyen å gjøre) og til å strikke, pynte og ordne rommet til babyen :)
Og til pappaen kan få ta litt mer del i det hele. Sånn det er nå er han jo litt på utsida, siden det ikke er noe annet å kjenne på enn å høre at jeg sier at jeg er trøtt...

Gleder meg til 2 trimester spesielt :) Og det å få en fiiiin stor mage :) Sønnen min ble født i mars, så blir spennende å gå gravid med fin mage på sommer/høst.

Gleder meg til å kjenne liv, at alle kan se jeg er gravid og jeg stolt kan vise frem magen, lete frem babyklærne og se gjennom hva vi har og ikke, shoppe utstyr(haha, en vogn og en seng... har resten), ultralyd <3 Egentlig alt! Gleder meg også til fødselen :)

Ultralyder (selv om det også er noe jeg gruer meg til hehe), til å kjenne masse bevegelse, høre hjertelyd<3, tl jeg ser mer gravid ut ikke bare feit hehe, jeg gleder meg også til å føde igjen :-)

Gleder meg til å høre hjertelyden, ultralyden og kjenne spark :) også handle inn klær og gjøre klart alt :)

Til å se eller høre ett bankende hjerte! Så komme trygt over uke 12, for så å kjenne liv der inne! Da først kan jeg senke skuldrene og tro på at dette skal gå bra!

Back
Topp