Hva gleder du deg mest til etter fødselen? :)

Baby1988

Glad i forumet
Ja, bortsett fra å kose med nurket da! :)
Min liste: Sove på mage/rygg, slippe utallige dobesøk i løpet av natta, spise strandaskinke og salami, klare å bøye seg uten problem, trene(!), ja det kom jeg på i farta! :)
Dere da?

Slippe å ha generellt vondt/smerter i mage... Få ei hel natt søvn, at det er behageligt å ligge igjen

Bli bedre i bekkenet, slippe å løpe på do hele tiden, føle jeg tisser på meg:/, få magen min tilbake, ligge på magen, begynne å bevege meg/trene igjen, slippe støttestrømper og vonde åreknuter.
Bare noen få ting:)

Venter nr 3 4. August:)

Ligge på magen & ryggen. Slippe halsbrann & smerter i kroppen. Treeene! Løpe, jogge, hoppe, gå trapper uten å miste pusten :-p spise ditt og datt, drikke vin. Kunne gå kledd i hvasomhelst. Kunne bøye meg. Miste mage, rompe & lår! Slippe evig utflod. Og bare få magen min for megselv igjen :-)

Termin 26. August 2013

slippe alt vannet i kroppen. bekken smerter, å gå på do konstant, stikking i underlivet, gå i normale klær å føle seg fin, ligge på magen. aah det e så syyykt mye :) å vær gravid er ikke morro i det hele tatt :P

Slippe å ha generellt vondt/smerter i mage... Få ei hel natt søvn, at det er behageligt å ligge igjen
Sove ei hel natt kan du vel drømme om ei stund til ;)
Sover ikke ei hel natt fortsatt jeg, og frøkna er 14 mnd ;

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥

Sove ei hel natt gleder jeg meg til om et par års tid ;P
Trene/røre på en slarkete kropp
Spise en blodig biff ;)
Myke og mugne oster ;P
Øl og vin til jul ;)
Gå på shopping m barnevogn :)

Det førsta som eg gleder meg til er:
sove på magen!!!!!
Ein blodig biff
Skal ha et glass sprudle vin
Kunne bevege meg uten å slippe å tenke på om det blir vondt
Bli med eldste mann på leken, sykle og sparke fotball
Og det å kunne spise kjøttpålegg uten å tenke på at det er farlig!!

Det var det eg kom på i farten!!

Ligge på magen & ryggen. Slippe halsbrann & smerter i kroppen. Treeene! Løpe, jogge, hoppe, gå trapper uten å miste pusten :p spise ditt og datt, drikke vin. Kunne gå kledd i hvasomhelst. Kunne bøye meg. Miste mage, rompe & lår! Slippe evig utflod. Og bare få magen min for megselv igjen :)

Termin 26. August 2013
Må bare si meg enig i ALT her.:):)

Masse:
- Spekeskinke
- Blodig biff
- Kunne legge seg uten å måtte stå opp med kvalme og oppkast etter to minutter
- Ikke våkne med ryggsmerter siden det er umulig å finne en god liggestilling
- Forhåpentligvis få igjen litt energi og slippe og tenke på blodtrykk og diabetes
- Kunne bevege seg/trene uten å bli svimmel med en gang
- Kunne plukke opp ting fra gulvet uten å tenke over hvordan man skal komme seg ned og opp
- Endelig ha litt tid sammen med samboeren min som har jobbet i hele sommer og spart ferien til småen kommer
- Og selvfølgelig kose oss med den lille....

Masse:
- Spekeskinke
- Blodig biff
- Kunne legge seg uten å måtte stå opp med kvalme og oppkast etter to minutter
- Ikke våkne med ryggsmerter siden det er umulig å finne en god liggestilling
- Forhåpentligvis få igjen litt energi og slippe og tenke på blodtrykk og diabetes
- Kunne bevege seg/trene uten å bli svimmel med en gang
- Kunne plukke opp ting fra gulvet uten å tenke over hvordan man skal komme seg ned og opp
- Endelig ha litt tid sammen med samboeren min som har jobbet i hele sommer og spart ferien til småen kommer
- Og selvfølgelig kose oss med den lille....

Det har min samboer og gjort!!

Sove ei hel natt kan du vel drømme om ei stund til ;)
Sover ikke ei hel natt fortsatt jeg, og frøkna er 14 mnd ;

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥

hehhe!!! ja, er nok vell optimistisk :p Vertfall når man skal amme. Jenta mi slutta vell å våkne på nettene når hub var ca 1,5 år. Men nå er hun inne i en periode hvor hun kommer inn til oss igjen.

Men skal bli godt å få ei natt uten kynnere og masrier, det gleder jeg meg til :)

Gleder meg til og få sove på magen/ryggen. I tillegg ser jeg frem til at alle vondtene blir borte og jeg kan trene igjen! Og ikke minst starte opp danseundervisningen igjen:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ri og trene og ta et glass vin, men i første omgang gleder jeg meg til bekkenet er såpass i orden at jeg i det minste kan gå en tur!

Å få tilbake kroppen min :-P Ta eg glass hvitvin, å spise ost og spekemat :-D

Sent from my LT22i using BV Forum mobile app

Ligge på magen, kunne lukke de gamle buksene igjen(får de fint på, men ikke lukket de), kunne bøye meg uten at magen er i veien, kunne barbere meg uten å måtte legge meg å hvile etterpå og uten å få dalmatiner flekker;p, få kroppen min tilbake og ikke minst føle meg litt mer sexy under sengekos med sambo :)

Venter ei prinsesse i august <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *

Gleda meg til at lammelsen i ansiktet begynner å ordne seg. Skal begynne å ordne seg nåken veker etter fødsel men eg er heilt lamma i høgre delen av ansiktet og 2/3 del av smak er borte og eg har smerter i auge og øre...og så mykje meir plager av dette. Kalles Bell's palsy.

Det har min samboer og gjort!!

Var i grunn veldig fornøyd med den løsningen. Ikke like fornøyd etter at jeg ble sykmeldt, alle andre dro på ferie og jeg hadde ikke mulighet til å dra på hytta sammen med familien som jeg hadde planlagt. Juli har vært lang!!!
Men forhåpentligvis synes jeg det er verdt det når september kommer...

Back
Topp