Hva gleder du deg mest til å spise etter fødsel?

snuppesnellamamman

mamma med mange interesser :)
Av 'forbudte' matvarer?

Her gleder jeg meg til :
Selbu blåmuggost
Brie
Spekemat
Og utpå høsten skal jeg ha litt rosevin i glasset, siden det ikke har blitt no e av den sorten i sommer ;)

Salami!!! Og det meste av usunn mat. Siden jeg har fått svangerskapsdiabetes må jeg være forsiktig med kostholdet de siste ukene!

Skive m salami til frokost. spekemat til lunsj. blåskjell til forrett. Medium stekt biff med et glass rødvin til middag. Irish coffee til dessert. Så tar jeg spicy tuna maki m et glass hvitvin dagen etter :-D

Termin 26. August 2013

Skive m salami til frokost. spekemat til lunsj. blåskjell til forrett. Medium stekt biff med et glass rødvin til middag. Irish coffee til dessert. Så tar jeg spicy tuna maki m et glass hvitvin dagen etter :-D

Termin 26. August 2013

Åja, medium stekt biff!!!

Spekemat, salami, fetaost og mozarella:)
ostene kunne jeg kanskje spist, men har holdt meg unna.

vurderer salami med i fødebaggen! Snacks til fødsel:)

Her stod det om mye gode matvarer. Savner mange av disse. Spesielt spekemat og myke oster! Og ikke minst et glass vin eller en øl. Nam nam :)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Asparges med spekeskinke rundt, et glass hvitvin og blåmuggost!:D

Brie og salami!! Herregud som jeg gleder meg!!!! :D

Skikkelig god serrano- eller parmaskinke, brie og camembert, tunfisksushi.... Og ikke minst et deilig glass prosecco:-D og rødvin utover høsten, det skal bli digg!!!

Spekemat med et glass hvitvin til <3

Sent from my LT22i using BV Forum mobile app

Spekemat, spekemat og atter spekemat. Og tomatsalat med fersk mozzarella og basilikum.
Jeg har spist masse fetaost i løpet av svangerskapet, det er ikke noe problem så lenge den er pasteurisert, men jeg var sånn i tvil med den mozzarellaen jeg fant at den har bare blitt brukt på pizza. :P

Ingenting. Har spist det meste under sv.skapet. liker ikke muggoster å spekemat så slipper det problemet da :p hehe..

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Myke oster, spesielt blå castello og brie og ikke minst, det å slippe å holde seg unna skadelig mat

Og en god frisk salat med FETAOST :D

Sent from my LT22i using BV Forum mobile app

Medium stekt biff og rødvin!!

Salami og spekemat

Termin 08.08.13

Back
Topp