Hva gleder dere gravide dere mest til å spise...når babyene er kommet ut?

<3 NURK

Flørter med forumet
:happy093 Jeg savner fetaosten i salaten

Å ja fenalår...det hadde vært noe.

Jeg har nå spist fetaost jeg da... og spekepølse :oops:
Har et fenalår jeg fikk til jul som jeg gleder meg til å spise... skikkelig spekemat med eggerøre på sommeren er digg ♥
Så det gleder jeg meg til :)
Og kremost og salt kjeks :D

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Jeg har nå spist fetaost jeg da... og spekepølse :oops:
Har et fenalår jeg fikk til jul som jeg gleder meg til å spise... skikkelig spekemat med eggerøre på sommeren er digg ♥
Så det gleder jeg meg til :)
Og kremost og salt kjeks :D

Kremoster og salt kjeks kan du vel spise når du er gravid?
Spekeskinke med eggerøre og hjemmelaget potetstuing skal bli godt, ingen sommer uten det! ;)

Termin 7.juli

Fetaost (selv om jeg har spist det noen få ganger nå som jeg har vært gravid)
Roastbeef
Salami
Fårepølse
Fenalår
Sterk mat som jeg er helt galen etter, har ikke orket å spise det pga halsbrann
Gleder meg til å drikke øl, vin og baileys

Nå er det ikke lenge igjen.. Tenkte å fylle opp kjøleskapet hvis jeg blir gående på overtid noe sommer høyst sannsynlig her i gården. :)

Termin 16 Juli

Første eg spiste var skive med fårepølse :p ska kjøpe meg fenalår til lørdagskos :D

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Arla har gått ut med at fetaosten deres er pasteurisert etter riktig standard og helt trygg for gravide :) så det har jeg spist hele graviditeten!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Gleder meg mest til å drikke jeg! Ett STORT glass med ISKALD hvitvin skal jeg ha!
Å jaaaaada! Amme først også hive innpå ett glass - så får nylander dama grine sine modige tårer.

Kremoster og salt kjeks kan du vel spise når du er gravid?
Spekeskinke med eggerøre og hjemmelaget potetstuing skal bli godt, ingen sommer uten det! ;)

Termin 7.juli
Jeg tenker kremost av slaget brie, camembert... er så godt ♡

Den fetaosten på glass er d bare å spise.. er godkjent under graviditet den...

Jeg skal drikke rødvin.. å guri jeg gleder meg:):):):)

♥ventet prinsen 6juli, venter ennå♥

Salami og illeluktende oster :) Gleder meg veldig til en øl og ;)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Jeg liker ikke noe av den maten man skal holde seg unna som gravid, så det har ikke vært noe savn. Men det skal bli godt med et lite glass rødvin etter hvert, sånn utpå høsten en gang?

Spekemat!!! =) Og så har jeg svangerskapsdiabetes, så er masse jeg har måttet holde meg unna eller begrenset veldig, så masse jordbær står vel høgt til kurs. :)

Savner ikke å spise noen ting jeg. MEN ser frem til å ligge på ryggen, knyte skolisser, smøre/stelle føtter, kjøre bil(jeg er liten og baby stor, så kan ikke sitte i den stillingen uten å omtrent bli kvalt), sist men ikke minst, kunne spise middag ved stuebordet bøyd fremover i stedet for å måtte ligge på siden og stort sett søle utover hele!:-P

Back
Topp