Hva gleder dere dere mest til?

Moxie

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
Ved å få baby altså!

Jeg gleder meg veldig til å ha en sovende baby på brystet, å kjenne varmen og lukte og studere det lille vesenet som er vårt :Heartred

Jeg gleder meg til å se hvordan søsknene kommer til å motta henne i familien og å se forholdet mellom dem utvikle seg over tid.

Jeg gleder meg til å igjen få se et barn utvikle seg og å få bli mer og mer kjent med det - den første blikkontakten, det første smilet, den første latteren.

Jeg gleder meg til så utrolig mye! Første tiden på sykehuset, hvor alt bare er nytt og vi som par får oppleve den første tiden sammen [emoji7] Se henne, bli kjent med henne og se hvordan hun ser ut[emoji7]

Jeg gleder meg masse til å få han trygt i armene og endelig være i mål. Er så redd no skal gå galt før den tid. Ellrs glede jeg meg masse til å kose og pjuske på han :) håper han liker pjusking :angelic:
Babysmil og babyknirk gleder jeg også til, og det å få min egen familie. Mine søsken bryr seg ikke og har ikke intresse av treffes eller å holde kontakt. Så nå vet jeg jeg ikke vil være alene i verden den sten foreldrene mine e borte å, jeg vil alltid ha lillegutten min :)

Gleder meg mest til øyeblikket vi ser henne for første gang,første møte med storebror:)og ellers å starte livet som 2barnsmor med alt det innebærer:)

Akkurat nå gleder jeg meg nok mest til å få vite om det er en gutt eller jente. Det er like stort hver gang når en har gått og lurt i 8 mnd. Ellers gleder jeg meg til alt. Baby på brystet. Lukten av baby. Ny baby og ny person å lære å kjenne. Samspillet mellom søskenene. Bekymringene og gledene. Og den ufattelige kjærligheten en føler til sine barn og pappaen som en får dele de med.

Last edited:
Akkurat nå gleder jeg meg nok mest til å få vite om det er en gutt eller jente. Det er like stort hver gang når en har gått og lurt i 8 mnd. Ellers gleder jeg meg til alt. Baby på brystet. Lukten av baby. Ny baby og ny person å lære å kjenne. Samspillet mellom søskenene. Bekymringene ogvgledene. Og den ufattelige kjærligheten en føler til sine barn og pappaen som en får dele de med.
Som om jeg skulle sagt det selv ❤️

Gleder meg til å se baby og far sammen for første gang [emoji7] og så gleder jeg meg til de første dagene hjemme sammen.
Gleder meg også til å vise han frem til alle for første gang [emoji14]
Også gleder jeg meg til å gå på tur med vogna og bare være stolt mamma ^^

Og.. er det litt snålt å si jeg gleder meg til fødselen? Til spenningen og bare hele opplevelsen liksom. Jeg veit jo at det innebærer stor smerte, men alikevel så er det knytta så stor spenning til det :)

Gleder meg til å se baby og far sammen for første gang [emoji7] og så gleder jeg meg til de første dagene hjemme sammen.
Gleder meg også til å vise han frem til alle for første gang [emoji14]
Også gleder jeg meg til å gå på tur med vogna og bare være stolt mamma ^^

Og.. er det litt snålt å si jeg gleder meg til fødselen? Til spenningen og bare hele opplevelsen liksom. Jeg veit jo at det innebærer stor smerte, men alikevel så er det knytta så stor spenning til det :)
Absolutt ikke snålt. Fødselen er magisk synes jeg. Gleder meg til den jeg også.

Jeg gleder meg til første gang jeg kan holde dem begge på brystet (hvis det går an [emoji23]) etter fødselen [emoji173]️[emoji173]️

Ellers gleder jeg meg til å introdusere søsknene for hverandre, og til de har blitt en naturlig del av familien vår.
Jeg gruer meg også til å se 2-åringen sjalu, og til den følelsen jeg vet kommer til å komme - følelsen av å ikke kunne strekke til for alle barnas individuelle behov. Det må jo være umulig med tvillinger å føle at man kan gi dem alt de trenger, også å kunne gi oppmerksomhet nok til 3 til... [emoji85] Men jeg er også sikker på at det går seg til etterhvert.

Jeg gleder meg til tvillingene er 2-3 år [emoji23][emoji111]️

Jeg gleder meg til å få se vår lille jente, se hvordan 6 åringen takler det hele og at vi blir enda mer knyttet som familie [emoji173]

Back
Topp