Hva gleder dere dere mest til etter babyen har kommer?

ønskebarn<3

Glad i forumet
*Aprilbaby 2018*
Mailykke 2018
Jeg gleder meg mest til det øyeblikket jeg ser baby for første gang og får han/henne på brystet. Husker detaljene godt rundt det fra sist fødsel, det var så fantastisk sterkt og følelsesladet :Heartbigred husker navlestrengen var litt kort så det tok litt tid før jeg fikk han på brystet.. men den varme gode blaute lille klompen av en baby, så "skitten" men sååå utrolig nydelig. Jeg kan ikke vente til å få oppleve det igjen.

Jeg gleder meg mest til det øyeblikket jeg ser baby for første gang og får han/henne på brystet. Husker detaljene godt rundt det fra sist fødsel, det var så fantastisk sterkt og følelsesladet :Heartbigred husker navlestrengen var litt kort så det tok litt tid før jeg fikk han på brystet.. men den varme gode blaute lille klompen av en baby, så "skitten" men sååå utrolig nydelig. Jeg kan ikke vente til å få oppleve det igjen.

Helt enig med deg! Det er et helt ubeskrivelig øyeblikk!! Vi skal ikke vite kjønnet denne gangen heller, så det blir ekstra spennende når den lille legges på brystet :Heartred

Gleder meg sånn til å møte vidunderet! [emoji173] er så spent på hvem som er inne i magen, gleder meg til å bli kjent med ham/henne [emoji7]

Jeg gleder meg aller mest til at storebror får treffe baby, og så gleder jeg meg til trilleturer og babykos :Heartred

Åh[emoji7] det er det jeg gleder meg aller mest til også! [emoji5][emoji173]️

Back
Topp