hva glede seg mest til.....

Jippi

kommende tobarnsmor :)
Etter fødselen bortsett fra at vi får det beste i verden selvfølgelig. Jeg gleder neg mest til at vannet i kroppen forsvinner plass nr 2 er å kunne begynne å trene igjen og bli tynn, 3 kunne spise alt mulig igjen, 4 kunne ta et glass champagne og 5 få tilbake energien :)

Gleder meg til å kunne bevege meg uten smerter igjen, få overskudd i hverdagen og være den aktive mammaen Lucas fortjener:)

Henriettemamma09+12 skrev:
Gleder meg til å kunne bevege meg uten smerter igjen, få overskudd i hverdagen og være den aktive mammaen Lucas fortjener:)

Det var veldig fint skrevet :)

Gleder meg til å kunne herje litt mer med storebror, til å vise fram nye tullo vår, gå turer, Baileys i kaffien på en fredag kveld og spise spekemat!! :)

Først og fremst får hilse på den lille selvfølgelig :-D
Og bli tobarnsmor, og mor til min sambo's barn :-D
Så bli kvitt vannet i kroppen
Klare å gå lengre turer uten altfor mye smerte
Mindre tissepauser ;-)
Kunne spise akkurat det jeg vil, når jeg vil :-)

Gleder meg til å bli mamma for første gang!
Spise spekemat!
Sove på magen!
Kunne gå lange turer!
Få tilbake kroppen min!
Begynne med ridning igjen!

Gleder meg til masse rart:
- endelig slippe å kun sove på sidene. Føler meg helt mørbanka hver morgen jeg våkner :-/
- spise spekemat
- ta på meg sokker og sko uten den store anstrengelsen som det er nå
- å kunne trene "normalt" igjen
- slippe å være kronisk tett i nesa

Men aller mest gleder jeg meg til å ut å trille i det fine været (som jeg har bestilt). Håper jeg kommer meg raskt etter fødselen sånn at jeg får overskudd nok til å ut på trilleturer.

fru Tronrud skrev:
Etter fødselen bortsett fra at vi får det beste i verden selvfølgelig. Jeg gleder neg mest til at vannet i kroppen forsvinner plass nr 2 er å kunne begynne å trene igjen og bli tynn, 3 kunne spise alt mulig igjen, 4 kunne ta et glass champagne og 5 få tilbake energien :)

Signerer

Henriettemamma09+12 skrev:

Signerer

Ymi skrev:
Gleder meg til å kunne herje litt mer med storebror, til å vise fram nye tullo vår, gå turer, Baileys i kaffien på en fredag kveld og spise spekemat!! :)

og signerer

Trene skikkelig igjen.
Sove på magen
Tøyse og tulle med eldstegutten :)
Bøye meg ned uten at magen er i veien
Bli ferdig med studiene og ta permisjon :D

Gleder meg til å fungere i hverdagen igjen. Har ikke fungert siden uke 6 i svangerskapet. 

For å være litt egoistisk så er det å sove på magen, lettere å bevege seg og ta en kald pils i sola:) Frister ikke litt engang i dette påskeværet vi har om dagen. 
Ellers gleder jeg meg veldig til å bli familielivet med et barn. 

Gleder meg til å kunne leke mer med gutten min uten en kropp som er for tung og har for mye vondt. Det blir også en sann fryd å kunne gå med normale klær igjen, og bli kvitt vannet i beina.
Og så gleder jeg meg skikkelig til å ta et glass rødvin på terrassen i sommer!

Selvfølgelig å møte babyen =)
Men tenker også å være litt ego i tankegangen her nå og svarer
*Sånn tacolefse med spekeskinke, philadelpiha og rucola. MMMMMMM
*Spekemat generelt egentlig! Tror gjerne vi hauser hverandre opp med denne spekematen;-)
*Et glass hvitvin etterhvert
* Trene igjen
*Bli tynn
* Sove "godt" igjen, iallefall ha flere stillinger å velge mellom
*kunne ha storesøster på fanget uten at det er ubehagelig
Kommer sikkert på flere ting etterhvert!!

Jeg gleder meg til å kunne sove godt. Og som jeg sa til mannen min i går: til å kunne bære 2 åringen i favntak før han skal sove... det har jeg savnet.

Gleder meg masse til å kunne gå tur, bli mer selvhjulpen, kunne lakkere tåneglene mine og velge hva jeg vil av plagg ut av skuffen. 

Gleder meg til å få et normalt blodtrykk og normal hb, samt begynne å spise skikkelig sunt - akkurat nå spiser jeg nesten ingenting... og er det noe er det mest sannsynlig bare noe skvip :P

Nei, halleluja så mye jeg gleder meg til... bare 11 dager til termin nå. Yaaay

Det må jo være lov å være litt egoistisk på denne tiden :)
Gleder meg selvfølgelig til å bli mamma for første gang..
Og gleder meg til å gå ned igjen i vekt, kunne ta ett glass vin i solen, bevege meg uten følelsen av å krepere i oppoverbakker, følelsen av å være ferdig med fødselen.

Mye å se frem til, jenter emoticon

jeg gleder meg til alle de små tingene. Trilleturer i solen, etc. 
Å få ha hele sommeren på å bare være mamma <3
jeg gleder meg til å spise brie!! Det er en av de tignene jeg skal trykke nedpå. 
Det, og å kunne sitte en fin sommerskveld med min fantastiske samboer, på terassen, med et lite glass vin og bare nyte hverandre. 
det hadde og igrunn vært kjekt å kunne gjøre noe annet enn å sitte i sofaen. :P

jeg kom på en ting til!

JEG GLEDER MEG TIL Å SOVE PÅ MAGEN!!!!!

Back
Topp