Hva gjore dere..

DebbieJ91

mamma til emilie
Hva gjorde dere som små for og finne roen til og sove?

Når jeg var liten pleide jeg og ligge i fanget og si gabli gabli gabli til jeg sovnet :p

De gangene jeg kunne finne roen var når jeg sov hos bestefar, sov på kontoret hans og hørte han sitte å jobbe.

Hmm. godt spørsmål. Brukte å ligge å prate med storesøster i overkøya. Likte at mamma leste til oss fra bok.

Jeg husker jeg brukte å tenke for meg selv at å sove er godt :p

Mamma måtte ligge med meg og stryke meg på ryggen til jeg sovna :p

Haha! Tror jeg gjorde det samme :p
eg lar eldste gjere det også, kun fordi eg hugsa kor kjekt det var ;) Synes det er koselig når han sover med ein bil i handa osv ;P Eller når det såvidt er plass til han, fordi han har tatt til seg alle leikane han klarte å strekke seg etter:P

Jeg slet skikkelig med å finne roen når jeg var mindre... hvertfall det jeg husker av barndommen min :P

Haha! :-p 6 åringen min har hele veien sovnet før vi rekker å si god natt, så hun har ikke hatt det problemet, før hun nå de siste ukene tar med seg barbie i sengen som jeg hører hun leker med. Men er som regel stilt 10 min senere.. :-p

Haha! :-p 6 åringen min har hele veien sovnet før vi rekker å si god natt, så hun har ikke hatt det problemet, før hun nå de siste ukene tar med seg barbie i sengen som jeg hører hun leker med. Men er som regel stilt 10 min senere.. :-p

Det er jo deilig da! Håper snuppa blir like enkel :D

Samme som storebror. Sovna før hsn traff puta. :p

Haha! :p 6 åringen min har hele veien sovnet før vi rekker å si god natt, så hun har ikke hatt det problemet, før hun nå de siste ukene tar med seg barbie i sengen som jeg hører hun leker med. Men er som regel stilt 10 min senere.. :p
åååh, synes det er superkoselig å høyre at han synger og leiker, eg!!: ) Det er s¨ååå søtt;) og så kjem eg inn og ser litt på han, og så vil han ut av senga for å "vise meg noke"... som betyr hente seg endå ein leike:P han e så skjønn <3

Hva gjorde dere som små for og finne roen til og sove?

Når jeg var liten pleide jeg og ligge i fanget og si gabli gabli gabli til jeg sovnet :p
Samme som jeg gjør enda ;) (og som pappa gjorde og Nora gjør også)
Gnikka beina sammen til jeg sovna. Gjør det når jeg ser film også ;) Eller bare når jeg koser meg :D

åååh, synes det er superkoselig å høyre at han synger og leiker, eg!!: ) Det er s¨ååå søtt;) og så kjem eg inn og ser litt på han, og så vil han ut av senga for å "vise meg noke"... som betyr hente seg endå ein leike:P han e så skjønn <3
Og lager båtlyder med Duploen sin? :D Søten!

Haha! Er herlig ja! :-) den alderen der er helt fantastisk. Har en nevø på samme alder ;-)

Får håpe august vinner! God natt:-)

Back
Topp