Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Tror jeg gjorde det sammePleide å leike meg i søvn, egleika med barbie til den store gullmedalje
![]()
eg lar eldste gjere det også, kun fordi eg hugsa kor kjekt det varHaha! Tror jeg gjorde det samme![]()
Haha!6 åringen min har hele veien sovnet før vi rekker å si god natt, så hun har ikke hatt det problemet, før hun nå de siste ukene tar med seg barbie i sengen som jeg hører hun leker med. Men er som regel stilt 10 min senere..
![]()
åååh, synes det er superkoselig å høyre at han synger og leiker, eg!!: ) Det er s¨ååå søttHaha!6 åringen min har hele veien sovnet før vi rekker å si god natt, så hun har ikke hatt det problemet, før hun nå de siste ukene tar med seg barbie i sengen som jeg hører hun leker med. Men er som regel stilt 10 min senere..
![]()
Samme som jeg gjør endaHva gjorde dere som små for og finne roen til og sove?
Når jeg var liten pleide jeg og ligge i fanget og si gabli gabli gabli til jeg sovnet![]()
Og lager båtlyder med Duploen sin?åååh, synes det er superkoselig å høyre at han synger og leiker, eg!!: ) Det er s¨ååå søttog så kjem eg inn og ser litt på han, og så vil han ut av senga for å "vise meg noke"... som betyr hente seg endå ein leike
han e så skjønn <3
Haha! Er herlig ja!åååh, synes det er superkoselig å høyre at han synger og leiker, eg!!: ) Det er s¨ååå søttog så kjem eg inn og ser litt på han, og så vil han ut av senga for å "vise meg noke"... som betyr hente seg endå ein leike
han e så skjønn <3