Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme hos megFylte ut svangerskaps skjema, målte blodtrykk, snakket litt om medisiner ang blodtrykket, fylte ut søknad om fødeplass, lyttet på meg og tok blodprøve ang HB og ferritin
Også fikk jeg utdelt en haug med brosjyrer om graviditet, kosthold osv![]()
Samme+blodprøver. Hun ville også ta en celleprøve, men det tolk jeg i des, så trengte ikke det. Snakket også om formen og arbeidssituasjonFylte ut helseskjema og tok blodprøve!
Da leverte jeg urinprøve, tok blodprøver, blodtrykk og vekt på labratoriet. Inne hos legen min fylte vi ut helsekort for gravide, gikk gjennom forrige fødsel, sendte henvisning til ordinær ultralyd og henvisning til spesialist. Satte også opp time til sukkerbelastningstest rundt uke24, samt fikk henvisning til fysio.
Gleder meg ikkeVekt, urinprøve, blodprøver, masse brosjyrer, fylte ut helsekort, snakket om arbeidssituasjon, OUL søknad og info om jordmor tjenesten. Ikke gled deg, var en kjedelig time.![]()
Gleder meg ikkevært igjennom det før, for snart 3 år siden
![]()
Det gjør jeg også! Skal dit om 4 ukerJeg gleder meg til den første jordmortimen jeg, selv om det er 5. mann jeg venter på.
Det er noe spesielt å snakke med disse jordmødrene