Hva gjorde du med brudebuketten??

Dollface

Forumet er livet
VIP
Min ligger i kjøleskapet nå, i påvente av en dom..

Leve, i tørka/lakka tilstand eller kastes??? [8|]

min henger opp ned i tørka tilstand.. :D er så fin så!:D

Tørka. Heiv den etter 5 år.

hadde ikkje du noen gerbera i din bukett???  Dei tørker iallefall ikkje noe fint, roser derimot kan tørke litt finere. Men ikkje ha den i kjøleskap så lenge at den slår seg og begynner å morkne. Er den bundet eller stukket i oasis??[:)]

Tørket, men den ble så som så.

ORIGINAL: Cathrine76

hadde ikkje du noen gerbera i din bukett???  Dei tørker iallefall ikkje noe fint, roser derimot kan tørke litt finere. Men ikkje ha den i kjøleskap så lenge at den slår seg og begynner å morkne. Er den bundet eller stukket i oasis??[:)]

tror den bare er surra sammen med silkebånd.. [:-]

hmmm.. får høre med gubben senere.. er jo surt å kaste 700 kroner liksom.. [8D]  men samtidig har jeg vært gjennom min "henge opp tørka rose-buketter i stua"periode.. [:D]

ORIGINAL: Dollface

ORIGINAL: Cathrine76

tror den bare er surra sammen med silkebånd.. [:-]

hmmm.. får høre med gubben senere.. er jo surt å kaste 700 kroner liksom.. [8D]  men samtidig har jeg vært gjennom min "henge opp tørka rose-buketter i stua"periode.. [:D]
Blir jo ofte veldig stygg når dei bare blir hengt opp[8D] så kansje du skulle satt den frem i en vase og nytt den så lenge det varer[:D]

ORIGINAL: MIZZbigBADAbing

Spraya den med sikkert en boks hårspray,lot den stå til tørk,også knuste leieboern til svogern min hele skiten,uka før vi skulle til han,hehe.

og da ble den ikke stygg? (før den knuste altså.. [8D])

Både jeg og søsteren min har våre buketter hengende hjemme på jenteromma våre. Synes det er stas og ha dem, samtidig som jeg er glad jeg ikke har den hjemme hos meg selv. Har også mannens knappehulsblomst hengende.

ORIGINAL: Becky87

Både jeg og søsteren min har våre buketter hengende hjemme på jenteromma våre. Synes det er stas og ha dem, samtidig som jeg er glad jeg ikke har den hjemme hos meg selv. Har også mannens knappehulsblomst hengende.

Den avgikk ved døden før kvelden var omme gitt, så den kasta vi [:D]

Spraya den med sikkert en boks hårspray,lot den stå til tørk,også knuste leieboern til svogern min hele skiten,uka før vi skulle til han,hehe.

og da ble den ikke stygg? (før den knuste altså.. [8D])
Nopes,den så like fin ut,faktisk [:D]Bortsett fra cala liljene da var blitt brune da[:)]

åssen hårspray anbefaler du da?
Jeg bruker IKKE min bigsexyhairspray til buketten altså [:D]

da får jeg teste ut det, og se hvor lenge den holder..

men hvor skal jeg sette den da.. hmmmmmmm.. [:D]

ORIGINAL: hopsideisi

jeg satt den på graven til en nær..

Det har jeg også tenkt å gjøre når den tid kommer...

da får jeg teste ut det, og se hvor lenge den holder..

men hvor skal jeg sette den da.. hmmmmmmm.. [:D]
Du kan jo forgylle den da,å få den i en sånn kupell,eller hva det heter.Men,det koster jo sikkert litt da [:)]

setter den i en fin vase på soverommet jeg.. der trengs det litt farge [:D]

Tørket, og henger på kjøkkenet av alle plasser...

Jeg satte min på graven til farmor og farfaren min....

Vi dro på kirkegården der min manns bestemor ble begravet ikke lenge før bryllupet.
La den der til ære for våre frafalne slekt og venner, som vi så gjerne skulle hatt med oss den dagen!
Ble veldig koselig. Og litt trist.

Jeg la den på graven til en som betyr utrolig mye for meg, og som dessverre ikke fikk oppleve at jeg giftet meg[:(]

Åå, hvorfor la ikke jeg min på kirkegården[&o][8|]
Jeg trøket min hjemme.. Ikke vellykket for å si det sånn.. Så den havnet i søpla[:(]

Back
Topp