Hva gjorde du anneledes den mnd det klaffet?

Sikkert tilfeldig, men den måneden det klaffet lå jeg en stund etterpå med en pute under bekkenet og bena opp. Eller, er usikker på om det var akkurat denne ene gangen som var den som klaffet, men det var den eneste tingen jeg gjorde annerledes. Tror nok jeg kommer til å gjøre det samme igjen nå(mistet forrige), de gangene det passer seg sånn.
 
Tenkte det kunne vært artig med en tråd for å se hva andre har gjort anneledes den mnd det klaffet :D kanskje de som det ikke har klaffet for enda også syns det hadde vært fint å lese :)

Jeg selv trente 2-3 dager i uka etter mensen var over. Tok vitaminer og tran. Hadde fokus på nøtter, ruccola (salater), kjøtt og mye vann før eggløsning. Etter el var det fokus på ananas, gulrøtter, honningmelon, nøtter, paprika, varm mat og drikke :)
Var akkurat ferdig på antibiotika kur. Har blitt gravid to ganger rett etter antibiotika kur etter å ha prøvd lenge. Noen sier det kan være tilfeldig, andre sier det kan ha "renset" opp resten av kroppen også :hilarious:
 
Har vært gravid 4 ganger på et år, kan ikke si det var noe spesielt annet enn at vi prøvde - la inn aksjer minst annenhver dag. Har dog ikke resultert i en levende baby ennå.

Jeg trodde imidlertid at stress var en veldig negativ faktor, men det har visst ikke spilt noen rolle her (og har neppe vært årsak til at jeg har mistet i kjemisk/SA).
 
kan jeg spørre hvordan du tok vare på deg seksuelt?:)
Det å ikke kun tenke på at samboer skulle donere sæden :facepalm::hilarious: at jeg også fikk goder utav sexen :) første PP ble det så mye fokus kun på at det skulle bli baby utav det ... men når jeg slappet av mer og tenkte litt på mine egne behov og lyster så klaffet det værtfal for oss :)
 
Det å ikke kun tenke på at samboer skulle donere sæden :facepalm::hilarious: at jeg også fikk goder utav sexen :) første PP ble det så mye fokus kun på at det skulle bli baby utav det ... men når jeg slappet av mer og tenkte litt på mine egne behov og lyster så klaffet det værtfal for oss :)


Ja, det er veldig lett å tenke sånn, så vi skal gjøre det annerledes denne PP, prøver også å slappe mer av og ikke tenke på baby :) så godt det lar seg gjøre:)
 
Kan vel ikke si hva vi gjorde for at det klaffet, for vi prøvde i 6 måneder og ble gravide 4 ganger. Jeg har såkalt «super fertility», som gjør at livmoren min liksom godtar alt av befruktede egg, til og med de som ikke er «liv laga». Men den siste gangen så brukte jeg babyklister og ananas etter EL. Så vet ikke om det har noe å si. Er 8+2 idag. For oss har vi jo egentlig aldri prøvd ordentlig før (har tre uplanlagte barn med mannen), men med fjerdemann prøvde vi og sleit med å holde på det. Så mitt råd er vel at det som regel er best å senke skuldrene og ta det som det kommer - så lenge det ikke er noen problemer med han eller henne selvfølgelig :happy:
 
Jeg tenkte jeg bare skulle prøve kjerringrådet om slimløsende hostesaft i uken før eggløsning, og samme pp satt spiren. Vi prøvde vel i 7 måneder før jeg prøvde hostesaften! Om det var tilfeldig eller ikke, det vet jeg ikke :p
 
Prøvde i 10 år. Slanking, gulrøtter og annanas, tempmåling, EL-tester. Var innom gyn for å få hjelp både privat og offentlig. Takket nei til hjelp priv da jeg fikk hjelp offentlig. så fikk jeg ikke hjelp likevell offentlig pga BMI. Tilslutt fikk jeg en operasjon for å finne ut at egglederene var tette. Men null hjelp pga BMI. Gav opp.

Fikk 1 hund. Bestemte oss for å starte oppdrett siden vi ikke ble å få egne barn selv. Fikk 2 hunder til. Bikket også 30 ved første hund. 33 ved hund 2 og 3.

Dro på utstilling sammen med søsteren min. Hvor vi lå på ei hytte, jeg min søster og gubben. Da jeg fikk første klaffet tiden med den turen, var da jeg liksom be gravid...

Andre gangen hadde vi huset fult. Mamma og mannen hennes sov på gjesterommet, søsteren min sov på mitt rom, jeg sov i stua sammen med 5 valper. Og gubben sov sammen med hundene. Neste termin ble avgjort at det var den uka. Hadde det ganske travelt rundt de datoene. Var vårt første kull og de var ca 1 måned gammel og var derfor høyt og lavt.

Så nå til bursdagen til snipp så fylte vi opp huset til randen igjen og håper på at det ble graviditet. Men nå sov vi i campingvognen sammen, så vi er jo ikke direkte adskilt med folk eller på hver våre rom. Men prøver å holde avstand til gubben så langt det lar seg gjøre!
 
Back
Topp