hVA GJORDE DERE PÅ FØRSTE TIME TIL UTREDNING???

*Trønderpia*

Glad i forumet
Jeg skal på første time til utredning i september..gruer meg litt, for jeg vet ikke hva som skjer på 1. time....noen som kan fortelle meg??????

Er det hos gynokolog? Når vi var det så tok gynokologen en innvendig ul og masse blodprøver på første timen...

Skal på fertilitetskliniken i trondheim......

Första mötet var ett info möte med andra personer. Vi ställde tusen frågor! Nu har vi gått genom första försöket med det funkade inte.
hoppas på nytt försök i sep!

Hos oss snakka vi litt om hva som skulle skje fremover, og hvilke proever etc vi maatte ta, for saa aa ordne timer til UL, HSG og blodproever..

Ikke noe skummelt hvertfall[;)]

Er det samtale dere skal på??

For oss var det maassse info. Først med ein lege,som spurte ein del spørsmål, om kor lenge me hadde prøvd å bli gravide, om me gjekk på medisiner og litt generellt. Han gav og oss sjansen til å spørre spørsmål.

Så måtte eg gjennom ein innvendig UL.

Etter det igjen var me saman med eit anna par der ein sjukepleier informerte om medisiner og alt som handler om prøverør. Igjen fekk me sjans til å spørje om det me måtte lure på.

Foresten....hvis det er heilt aller første time så var det ein del spørsmål om barnesjukdom hos mannen min, menstruasjonsyklusen min, o.l.. Samt ein innvendig UL.

vi var der for tre uker siden eller noe, snakket først med legen, han spurte oss om alt mulig egentlig, mensen og sykdommer i fam. tok en innvendig ul, så spurte han om hva vi ville, svarte prøverør og blei sent til en sykepleier, fortalte om alt som var om prøverør hele hendelsen fra begynnelsen til slutt.
fikk så resept på med.

Back
Topp