Jeg tok eggløsningstester- den som viser at EL nærmer seg. (Den som gir seg blinkene smilefjes de dagene el nærmer seg, skal vist vise ca fire dager før el.)
Kjøpte to pakker så begynte å teste ca fire dager etter jeg var ferdig med mensen, hvis jeg husker rett.
Husker jeg testet, også satt jeg meg i badekaret - og glemte å se på testen. Så kom jeg plutselig på at jeg måtte se på testen etter en goood stund. Og den blinka. Skjønte ingen ting, var første gang jeg brukte denne type test. Trodde den var ødelagt, at den hadde klikka siden den blinka.. hadde ikke fått med meg at det svake bilde på pakka betydde at den blinka. Ha ha .
Fredag lørdag og søndag blinka testen med smilene fjes. Så da var jeg sikker på at mandag var den store dagen !!
Men ble en megasvær nedtur på mandag da el-testene var negative... :-( gav litt opp da ....... men på torsdagen hadde jeg mye mensen vondt og FLO - appen sa jeg Hadde el ..... tok el-test og den var positiv !! Så da var det bare å hoppe i sengs da

ha ha.
Så er rimelig sikker på at det skjedde på EL dagen ..... selv om vi hadde oss både fredagen og søndagen før.
Ble litt langt svar fra meg :/
Ønsker deg lykke til! <3