HVA gjorde dere anderledes?

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Denne pp når det klaffet??? Hva triks brute dere? Hadde dere kontroll på eggløsning? Og hvor ofte sex i forhold til eggløsningen?? :) Jepp, her nærmer vi oss at vi tar en pause om det ikke klaffer snart, så trenger alt av råd :p

Hadde sex hver dag, også etter antatt eggløsning. De andre gangene tror jeg vi var litt for sløve etter når vi trodde eggløsningen var.

Gjorde ikke noe spesielt utenom å ha kontroll på EL og ha sex ☺️

Hadde kontroll på eggløsning desember og januar. Glemte det bort litt i februar, men jevnlig sex (som ellers i året) og da satt den :) Føler litt at kroppen var mer med på graviditet når jeg ikke stresset over det..

Sluttet på p-piller helt i slutten av november, så hadde trodd det skulle ta lengre tid..

Her var det El test og sex. Har tatt D-vit tilskudd. Etter eggløsning brukte jeg Fructus Femina.

Her var det NADA.. hadde sex en gang på 14 dager tror j - og den traff lol... var ikke planlagt, så vi pleide å trekke ut..

Her var det første pp med temping og hadde veeeldig mye sex når uken før forventet EL og til jeg så jeg hadde hatt på tempen[emoji28] stakkar mannen, eller ikke[emoji12]

Kontroll på EL. Hadde sex to dager før el, og det klaffet. De andre pp har vi (eller jeg) kanskje vært mer stressa over å måtte «gjøre det alle dagene», så ble mulig for mye for min del, men hvem vet! Masse lykke til <3

Jeg tok eggløsningstester- den som viser at EL nærmer seg. (Den som gir seg blinkene smilefjes de dagene el nærmer seg, skal vist vise ca fire dager før el.)
Kjøpte to pakker så begynte å teste ca fire dager etter jeg var ferdig med mensen, hvis jeg husker rett.
Husker jeg testet, også satt jeg meg i badekaret - og glemte å se på testen. Så kom jeg plutselig på at jeg måtte se på testen etter en goood stund. Og den blinka. Skjønte ingen ting, var første gang jeg brukte denne type test. Trodde den var ødelagt, at den hadde klikka siden den blinka.. hadde ikke fått med meg at det svake bilde på pakka betydde at den blinka. Ha ha .
Fredag lørdag og søndag blinka testen med smilene fjes. Så da var jeg sikker på at mandag var den store dagen !!
Men ble en megasvær nedtur på mandag da el-testene var negative... :-( gav litt opp da ....... men på torsdagen hadde jeg mye mensen vondt og FLO - appen sa jeg Hadde el ..... tok el-test og den var positiv !! Så da var det bare å hoppe i sengs da :-) ha ha.
Så er rimelig sikker på at det skjedde på EL dagen ..... selv om vi hadde oss både fredagen og søndagen før.
Ble litt langt svar fra meg :/

Ønsker deg lykke til! <3

Nå sniiiker jeg litt :P Vi skulle i gang med ivf med første mann (mye styr med tester og sex på gitte dager osv) , ga F i alle trix og tester, og vipps der satt den :)
Ble gravid igjen nå 8 mnd etter fødsel heeelt uten at det var planen :P Virkelig troa på å drite i tester (om en har regelmessig syklus, da er det jo ikke behov for el test!!! ) og pliktsex! Kos dere heller ❤️

Hadde kontroll på eggløsning [emoji5]

Ivf med innsett av to embryoer og en god del støttemedisiner pga gjentatte tidligere aborter. I tillegg tok jeg q10, multivitaminer og omega 3 i noen måneder før.

Hadde kontroll på eggløsning tidligere, Men Tokk en pause fra forumet, prøving og alt.
jeg ga opp rett å slett.

Mnd vi tokk pause ( februar) hadde vi samleie annenhver dag etter tr. Tilsammen 4 ganger før EL som kom på den 10 dagen. Kom litt blod etter samleie så tokk EL test som var positiv.

Hadde ikke samleie etter positiv EL test. Denne mnd.

Føler litt at kroppen var mer med på graviditet når jeg ikke stresset over det..

Håper det sitter en spire snart hos deg også snart [emoji173]

Tja, vi stressa veldig. Hadde vært hos hausken, og planla ivf eller annen støttebehandling. Måtte teste etter EL, og var skikkelig nedtrykt. Hadde pliktsex fordi dette føltes som siste sjanse. I pp19 traff vi endelig.

Sex samme dag som positiv EL-test! Det var løsningen her i gården (i PP 6).
Det er jo aldri så lett å få alt til å klaffe, men da satt'n :D

Aner ikke , el kom for tidlig.. eller har svømmemennene til mannen sykt lang levetid:hilarious: måtte kunne nådd tak i den cella som rakk frem... han skulle fått så ørene flaggret:rolleyes:

Back
Topp