Hva gjenstår?

Mangler å få inn bilstolen og handle litt klær i str 44. Ser ut som vi burde ha det denne gangen også. Kjøpte ikke sist. Men da var det sommer og gjorde ikke noe om klærne var så store at utringningen var på magen.
 
Da var stelleplass i 2.etasje også klart! Har tatt ut av alle skap, vaska, kastet, bytta om plassen på ting osv, så det blei litt mer omfattende enn jeg hadde tenkt :p

Nå mangler jeg fortsatt å få satt inn bilstolbasen (bilen må rengjøres innvendig først!), og så skal jeg se på noen klær hos søstra mi i morgen. Da må jo de vaskes og legges på plass også.

Var det noe mer da? Flere gulpekluter burde jeg kanskje ha..
 
Her gjenstår vel bare å sette lekegrind i stua og re opp den + montere bilstolen, begge noe samboer gjør mens jeg er på barsel :)

Ellers hadde det vært greit med en ekstra stellematte, men det er ikke krise :)
 
Hente badebalje hos svigerinne mi 10 minutter unna er det som gjenstår egentlig. Mannen fikk opp kroken til hengekurven i stua i dag så da er alt på plass... mangler bare å lade opp!
 
Har fått fikset babystolen og vasket opp bilstolposen. Ikke kommet noe lenger på fødebagen, men det er ikke noe stress:) Gleder meg til å ta opp vugga. Tenker å gjøre der i mellomjula:)
 
Nettopp funnet frem bittesmå klær i størrelse 50/56 (var flere enn jeg trodde), tenkte jeg skulle vaske i løpet av de neste dagene :)
 
Har igjen å pakke fødebag (kanskje på høy tid siden jeg går inn i uke 38 i morgen) og å montere basen til bilstolen i bilen. Samt å vaske bilen skikkelig da. Så nå er det bare å vente egentlig :)
 
Jysk selger visst ikke brettebleier lenger. Får se om jeg får tak i på name it i morgen, de skal angivelig ha. (selges som gulpekluter da, men det gjør ikke noe) godt over halvparten av de vi hadde til de andre ungene dukket ikke opp, nemlig. Tror deler av flyttelasset som ikke er pakket ut er pakket inn med dem...

Sett på spar kjøp? De hadde i alle fall her...
 
Nettopp funnet frem bittesmå klær i størrelse 50/56 (var flere enn jeg trodde), tenkte jeg skulle vaske i løpet av de neste dagene :)

Den oppdagelsen gjorde jeg også. :D Og nå har jeg i tillegg lagt bort alt rosa. Kjøpt litt blått og grått også da. For syns skyld.;)
 
Da ble dagen i dag brukt til å gjøre unna siste rest! Endelig er jeg i mål med alt jeg skal til babyen kommer. Fikk kjøpt kurver til stellebordet og div kremer, oljer osv som trengs..:) må heise flagget å si jeg er klar!:Dimage.jpeg
 
ting begynner å bli i orden men må få taki riktig hyllene på mandag og sette dem opp, på badet i frustrasjon fra gubben sin side som ikke liker å klaske ting på vegger XD men det må til;)
 
I dag har vi fått gjort en del :)

Fødebrevet er skrevet ferdig, mannen og jeg har gått igjennom den sammen! Han kommer til å være min talsmann og vi har derfor snakket ordentlig om fødselen i dag.

Hyllene på barnerommet er på plass.
De må fylles med forskjellig dekorasjon og bøker.. Klærne er ordnet på plass i stellekommoden. Mangler kurver som skal stå ved stellebordet. Det skal jeg dra å kjøpe på mandag.

Mangler fortsatt å legge pysjbuksen min og snacks i fødebagen.
Babybagen er ferdig pakket :)

Vogn, vognpose, babybjørn vippestol har blitt lufta.
Vognmadrassen har fått på seg laken..
 
I dag har vi fått gjort en del :)

Fødebrevet er skrevet ferdig, mannen og jeg har gått igjennom den sammen! Han kommer til å være min talsmann og vi har derfor snakket ordentlig om fødselen i dag.

Hyllene på barnerommet er på plass.
De må fylles med forskjellig dekorasjon og bøker.. Klærne er ordnet på plass i stellekommoden. Mangler kurver som skal stå ved stellebordet. Det skal jeg dra å kjøpe på mandag.

Mangler fortsatt å legge pysjbuksen min og snacks i fødebagen.
Babybagen er ferdig pakket :)

Vogn, vognpose, babybjørn vippestol har blitt lufta.
Vognmadrassen har fått på seg laken..
Herlig!:)
 
Back
Topp