Hva gjenstår?

Huff, det er mye. Nå går tiden litt for fort!:wideyed:

- gjøre ferdig oppussing av rommet vi skal ha (MÅ ikke gjøres før babyen kommer, men gjør det lettere mtp oppbevaring av klær og babyting å ha et eget soverom til henne)
- få seng og madrass i hus
- vaske klær, sengetøy, kluter
- pakke fødebag (kanskje kjøpe ny joggebukse, om jeg orker)
- hente badebalje og vogn hos mine foreldre
- kjøpe bleier og stelleprodukter
 
Re seng og vugge, sette stol og base i bilen, og pakke ferdi bag til meg og lille :)
 
Har å pakke fødebagen til meg og babyen, må bare ut å kjøpe klær jeg kan putte oppi bagen først :joyful:
Venter fortsatt på den nye bil( har bare ventet i 2 uker no ):mad:
 
Vi må setter sammen senga og stelleborder, flytte vugga til stua, sette bilstol inn i bilen, kjøpe noe ammeklær :)
 
Jeg hadde jo bestemt meg for (siden jeg var ferdig med julegavene så tidlig) å unngå kjøpesenter resten av desember!! Så kom jeg på at jeg burde hatt en ny topp og joggebukse for å ha i fødebagen. :p Håper på å kunne sende mamma en tur for meg.. Orker virkelig ikke kjøpesenter nå. Kaos og litt for lange avstander på hardt underlag. Ordner seg sikkert;)
 
Å, ja, stellematte glemte jeg i dag også, må få bestilt ny. Finne eller skaffe noe nytt ammetøy, finner ikke alt etter de forrige.
Og bilstolen i bilen, sikkert greit, haster dog ikke, men må jo på plass.
Badebaljen hadde jeg også glemt.
Strikke ferdig dressen
Få i hus vugga,har bedt om å ikke få den før etter jul.
Vaske en del klær, to maskiner til i alle fall. Pluss sengetøy.
Skaffe noe mer ull.
Skaffe det jeg skal ha til fødselen, hente ut to resepter og skaffe kladder i alle fall. Se til en løsning på bind første døgn, sånn stort. (skal føde hjemme)
Og vaske bleier, og sikkert kjøpe flere (tøy)
Finne frem bæresjalet også, kanskje vaske det og, vi får se.

Og, vel, finne navn.
Vel, har siden sist bestilt stellematte og kjøpt et par ammebher i alle fall... Og fått bestilt resept på resten av medisinene jm sa jeg måtte ha, venter med å hente til alt er i orden så jeg slipper kø på apoteket flere ganger.

Har vasket bleier, må skaffe noe mere.

Fortsatt mye igjen
 
Nå har fødebag og bilstol kommet i bilen. Kommer virkelig ikke på om det er noe mer jeg trenger. Er nok ikke krise uansett :p
 
ennå ikke fått nestet eller bilstolen ....sukk;P
 
Mangler masse...men føler ikke tiden strekker til så jeg får kjøpt inn det siste. :confused: Men blir nok klar til lille kommer likevel.
Mangler litt ulltøy, babynest og bilstolpose. Også må jeg hente dypbaggen til vogna. ;-) Mangler også noen småting til meg selv. :)
 
Da var dyne og trekk fikset og lagt klar i vugga på stua, og gubben monterte basen til bilstolen imorges , så nå er faktisk alt klart til lilles ankomst , og det meste til jul også forøvrig så håper den neste uka mot juleaften blir fin , gleder meg på å feire jul med barna mine hos oss i år, å VELDIG spent på om lillemor klarer å holde seg inne til klokka bikker midnatt på nyttårsaften og dermed treffer termindatoen :)
 
Syns dere er flinke jeg, og har mye på plass! :)

Tiden går kjempe fort nå!! :D
 
Jysk selger visst ikke brettebleier lenger. Får se om jeg får tak i på name it i morgen, de skal angivelig ha. (selges som gulpekluter da, men det gjør ikke noe) godt over halvparten av de vi hadde til de andre ungene dukket ikke opp, nemlig. Tror deler av flyttelasset som ikke er pakket ut er pakket inn med dem...
 
Må kjøpe madrass til bedside criben, vaske opp de siste klærne, kjøpe inn en pakke bleier, rydde stuen og ta bort keyboardet for å få plass til vuggen :)
 
Har fått vasket sengetøyet, og handlet i dag inn tisselaken og laken til senga. :) Men sprinkelsengbeskytter leter jeg fortsatt etter.. Vet ikke om jeg orker p dra på barnas hus eller babyshop. Kanskje jeg bare skal bestille på nett.
 
Jysk selger visst ikke brettebleier lenger. Får se om jeg får tak i på name it i morgen, de skal angivelig ha. (selges som gulpekluter da, men det gjør ikke noe) godt over halvparten av de vi hadde til de andre ungene dukket ikke opp, nemlig. Tror deler av flyttelasset som ikke er pakket ut er pakket inn med dem...
Jeg kjøpte et par pakker på NameIt forrige uke. De i butikken visste ikke at det var brettebleier selv om det står "nappies" på de ;) Selges som gulpekluter som du sier ja :)
 
Jeg kjøpte et par pakker på NameIt forrige uke. De i butikken visste ikke at det var brettebleier selv om det står "nappies" på de ;) Selges som gulpekluter som du sier ja :)

De får nå bare selge dem som hva de vil, jeg skal bruke dem som brettebleier
 
De får nå bare selge dem som hva de vil, jeg skal bruke dem som brettebleier
Enig med deg i det. Eneste var at da jeg var der og spurte etter brettebleier sa begge damene i butikken at de ikke solgte noe slikt. I det hun gikk på bakrommet for å se om hun kunne bestille til meg, så ser jeg at de ligger rett ved kassen. Og hun visste ikke at det var brettebleier, selv om det står på de ;)
 
I dag har jeg kjøpt tøfler, pysj og reise sett med små flasker (skal fylles med såpe og kosesokker ).
Imorgen skal jeg vaske pysjen og så tenkte jeg å pakke ferdig fødebagen på fredag!

Jeg har fått stellebaggen og har tenkt å pakke ferdig den i morgen :)

Ting går utrolig treigt her.. Men men.. Sånn er situasjonen min nå..
 
Har pakket ferdig babybagen!
Mangler kun snacks og drikke til fødebagen, samt å legge oppi den nye pysjen min som står til tørk!
 
Enig med deg i det. Eneste var at da jeg var der og spurte etter brettebleier sa begge damene i butikken at de ikke solgte noe slikt. I det hun gikk på bakrommet for å se om hun kunne bestille til meg, så ser jeg at de ligger rett ved kassen. Og hun visste ikke at det var brettebleier, selv om det står på de ;)
Verdens beste kjøkkenkluter, det er det jeg kjøper dem som, sa hun som solgte dem.

Jaja, skal bruke dem som bleier jeg.

Heeeeeely i starten brukte jeg vel bare en brettebleie og trekk, ikke noe mer...la noe inni etterhvert, først en halv, senere en bleie til eller et innlegg av bambus

Nå må jeg bare huske hvor smått det skal brettes...gleder meg!!
 
Back
Topp