Hva gjenstår?

Må pakke fødebagen igjen, fikk jo brukt litt av den i forrige uke...
Finne igjen babydyner og gulpekluter på loftet
Vaske resten av babytøyet

Og ikke minst; lade opp til fødsel og amming døgnet rundt.;)
 
Alt i grunnen... Har alt i hus fra de andre ungene. Men ikke leita frem noe ennå. Tror jeg venter til etter jul eventuelt romjula.
 
Må pakke fødebagen, og handle inn det som trengs til den.
Flytte sprinkelsenga inn på rommet vårt og få lagt på rent sengetøy, venter med det til det lengste.
Kjøpe bleier, av en eller annen grunn så er det blitt en stor greie;)
 
Henge opp leandervugga, re opp den + soveplass på soverommet og handle inn + pakke fødebag. Ellers er det klart. Ute i god tid denne gangen.. Hele 6 uker igjen.. Men like greit siden jula og masse julegjester kommer imellom.
 
Her gjenstår kun å pakke fødebagen. Den skal jeg ha klar før julaften. Planlagt KS 18/1 - så håper jeg har god tid og at lille ikke har planer om å komme noe før. Bestilte noen stelleprodukter fra Burt`s and Bees i dag, så når de er i hus er det ikke mye som gjenstår. Må sørge for at mannen også pakker sin fødebag. Må også legge på dynetrekk til dynen i sprinkelsengen, den i vugga er klar. Samt stryke himmelsengen over vugga :)
 
Vi må sette på plass og re opp senga, kjøpe madrass til vugga og re opp den (den skal stå på stua), få svigerfar til å få finger'n ut av ræ*** og få montert opp den benken vi skal bruke som stelleplass og kjøpe inn mat og drikke til fødebaggen.
Navn ble vi endelig enige om i går, og det kjennes ut som en enorm lettelse :)
 
Vi må sette på plass og re opp senga, kjøpe madrass til vugga og re opp den (den skal stå på stua), få svigerfar til å få finger'n ut av ræ*** og få montert opp den benken vi skal bruke som stelleplass og kjøpe inn mat og drikke til fødebaggen.
Navn ble vi endelig enige om i går, og det kjennes ut som en enorm lettelse :)
Jeg tror faktisk vi og ble enige i går!!! I allefall var det to "ja, det var faktisk fint det!" Så da håper vi det holder til januar og;)
 
Mangler å re opp sprinkelsenga og kurven, samt kjøpe inn snacks til fødebagen:) Det andre er klart!❤

-Eller nei! Jeg må vaske et teppe og noen kluter jeg fikk av mamma i går, men det er alt:)

Skal bytte soverom da, men det ser jeg ikke på som "babyrelatert", egentlig:p Og det er ganske fort gjort:)
 
Tror ikke det er noe som gjenstår før baby kommer. Det er isåfall blankt oppi hodet mitt :p
 
Vaske alt av klær osv, pakke fødebagen, storesøster - bagen og ordne vugga ordentlig :)
 
Tror dere ikke butikken har fått feil vare? Vi bestilte varen i 1 nov. Alt skulle være inne 1 des. Nå er har de drøyt uke etter uke og i dag fikk vi beskjed at de hadde bestilt inn feil vare og farge. .... hjelpes meg
 
Må pakke ferdig den halvferdige fødebagen!!
Må pakke babybagen!!
Må vaske vogna!!
Må lufte vognposen!
Må få kjøpt kurver som skal stå ved stellebordet.
Må få hengt opp hyller på det kommende barnerommet :)
 
Bade artikler, kremer, bleier osv. Lekemate(babygym) å mer klær, få vogna i hus, re seng, vaske bil å sette inn sete, feire jul.. Ja igrunn ganske mye :)
 
Vi har myye som gjenstår :p lettere å skrive hva vi har gjort. Har vasket (les: vasker i denne stund) en maskin med hvitt babytøy :) vi har og fått opp kommoden som stellematta skal ligge på + funnet fram stellematta. Ellers har vi alt av store ting i hus, men jeg har ikke rotet det fram. Må kjøbe småting: bleier, kremer o.l + hun trenger mer ulltøy.

Så må jeg få strikket ferdig teppet :)
 
Mangler vel å kjøpe bilstol og babycall ( har bestemt oss for stol, men de hadde ikke basen inne til den når vi var på butikken sist).
Pakke fødebagen, men fått streng beskjed fra min mor om at den skal jeg pakke med meg idag når jeg skal på overnattings besøk der :p
Venter fremdeles på krybben som skal i stuen, er svigers som skal komme med den visst og tviler på at den kommer før babyen :p
Re opp sengen mangler, men det gjør jeg ikke før baby er med oss hjem for å ikke samle støv og sånt tull i sengen hennes :)

Utenom det tror jeg at vi har alt på plass :) sikkert litt små ting som mangler, men det kan vi heller få tak i etterhvert som vi får bruk fir det :)
 
Egentlig bare å ta vugga opp i stua, senga inn på vårt rom og stellebordet inn på badet, alt dette står ferdig oppredd inne på barnerommet nå☺️ Har fått vasket alle klær nå og det var spesielt godt å få det gjort, tok lang tid å brette alt sammen, da vi plutselig fikk masse flere klær fra svigersøster☺️
 
Bare igjen å hente skinnposen som er på rensing, kjøpe tutter (smokker), henge opp rullegardinet på rommet og hente + fikse i vogga som nå står hos mamma. Ellers så trenger jeg vel egentlig ikke gjøre så mye mer, det meste er klart til han kommer.
 
fikk endelig melding fra butikken nå har bilsete ditt ankommen (bare fire uker forsinket) men basen var feil så vi må sende den tilbake og vil få den antagelig neste uke...eller rett før jul .... HJELPES
 
Har alt, men mangler å gjøre klart alt. Starte å vaske babyklær nå tenkte jeg.
 
Back
Topp