Hva gjenstår å ordne/kjøpe nå da, jenter?

Nanna

Betatt av forumet
Her har jeg kost meg med shopping i lengre tider, og har jo litt fra før +arvet mye klær.
Nå gjenstår brystpumpe, ammeinnlegg i ull, hente lekegrind som vi skal låne av venner, sy ferdig "babynest", sy 2 sengesett til og reparere glidelåsen på skinnposen.
Må vaske mye av tingene som er etter gutta, da. Men det er i hus i alle fall.
Jo, så gjenstår det at mannen skal snekre en vegg og pusse opp siste barnerommet. Tipper det blir etter fødsel..

Det eneste vi mangler er noen strømpebukser. Og bæresele, men tror ikke jeg gidder kjøpe det før fødsel. Ellers er alt i hus og på plass.

Einaste eg mangler er hus å ha alt i... :) Totalrenovering pågår, og selvfølgelig har rørlegger og elektriker tatt ferie akkurat når me trengte dei mest... :( Så det gjenstår å vaske opp alle babyklea... Når eg har bad, strøm og innlagt vann... ;)

Einaste eg mangler er hus å ha alt i... :) Totalrenovering pågår, og selvfølgelig har rørlegger og elektriker tatt ferie akkurat når me trengte dei mest... :( Så det gjenstår å vaske opp alle babyklea... Når eg har bad, strøm og innlagt vann... ;)
Å, kjedelig!! Men, da har du jo masse å glede deg til når det kommer i orden :):)

Mangler litt laken og babycal :) Så føler at det meste er på plass ^^
Nå er det bare et par dager til jeg kan fikse barnekroken ^^

Helt ærlig vet jeg ikke hva vi mangler, da vi ikke helt vet hva vi trenger og hvor mye vi trenger :P
Så vi kjøper vel heller inn mer etterhvert :)

Her er alle innkjøp i orden bortsett fra bleier da men det tar vi etterhvert...
babykroken på rommet vårt er klart og vogna står klar for vesla. Vi har babycall, babygym og vippestol, har fått lånt oss vugge til å ha i stua, så nå er alt i box, eneste jeg må få gjort er å vaske alt babytøy..

Mangler vognpose, saueskinn, vippestol, babygym/lekemate. Noen luer, kremmer og sånt. Flasker og pumpe men det kjøper vi nok etter at han er født. Å ja ullklær.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Regner med jeg har alt jeg trenger etter førstemann :) har ikke kjøpt noe..

Mangler fortsatt ting,men ingenting vi ikke kan kjøpe etter hun har kommet også så jeg stresser ikke med det. Har det aller viktigste man burde ha før fødsel tror jeg. Jeg skal også sy babyrede,tenkte å begynne på det nå. :-)

Termin 02.09.13 <3

Mulig jeg mangler litt klær, men satser på å arve mer + at vi kommer til å få gaver. Mangler madrass og dyne til vuggen, babycall og vognpose, men den skal jeg få i gave, må bare bestemme meg hvilken jeg vil ha først...

Har vært på storshopping idag, så nå er nesten alt i boks :) Mangler madrass til sengen, men vet hvilken vi skal kjøpe, Sy babynest, men alt er inkjøpt, så er det vel istortsett kun stelleprodukter å melkeerstatning ++ hvis jeg ikke skulle få til ammingen...

Er det ikke slik at man
Ikke kan vaske den i maskinen? Tenker det fort kan bli litt upraktisk, men ellers flotte poser!

Madrass til grinda, Ammepute, Stokke stol. Altså ikke noe vi MÅ ha så vi sier oss klar:) :) Hærlig!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Dyner, håndkler, kluter å sliketing, ellers er alt på plass her også. Da er det bare til å starte med vasking av sengklær :)

Er det ikke slik at man
Ikke kan vaske den i maskinen? Tenker det fort kan bli litt upraktisk, men ellers flotte poser!
Den kan godt vaskes :) vaskes på ullprog med milo og så tromler man dundelen sammen med tennisballer :) ulldelen tørker du på stativ :)

Gutt født 09
Lillebror ventes aug/sept

Back
Topp